Synology Nass File station niet te bereiken met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Beste mensen,
Onlangs heb ik een synology nass DS213+ aangeschaft nu wil het volgende mij niet lukken. Op mijn desktop PC (aangeloten bekabelt met router in een netwerk). werk alle prima. Maar als ik via mijn (draadloze) laptop de Nas wil benaderen kan ik wel tot in de nas komen maar de file station kan ik niet openen . ook als ik de Firewall van Karspersky pure 3.0 uitzet kan ik het file station niet openen zodat ik ook geen files naar de nass kan up of downloaden.
Wie weet waar hem dit in zit .

bvd Hans

Ik moest zelf een uitzonderingsregel aanmaken bij F-secure voordat ik mijn Synology fatsoenlijk kon benaderen. Echter, bij jou heb je al getest met de firewall volledig uitgeschakeld zoals je zegt, dus dat kan het probleem niet zijn.

Maar even voor de duidelijkheid: je kan met je laptop wel inloggen op het paneel dat je alles kan doen, waarbij je via de browser naar het bijbehorende IP gaat? Maar het probleem is dus dat je niets kan doen met File Station? Heb je meerdere accounts met verschillende rechten aangemaakt?

Ik moest zelf een uitzonderingsregel aanmaken bij F-secure voordat ik mijn Synology fatsoenlijk kon benaderen. Echter, bij jou heb je al getest met de firewall volledig uitgeschakeld zoals je zegt, dus dat kan het probleem niet zijn.

Maar even voor de duidelijkheid: je kan met je laptop wel inloggen op het paneel dat je alles kan doen, waarbij je via de browser naar het bijbehorende IP gaat? Maar het probleem is dus dat je niets kan doen met File Station? Heb je meerdere accounts met verschillende rechten aangemaakt?

Hallo kipje moest toch een keer de schijf schoon maken en dat heb ik dus maar gedaan later alles weer opnieuw geïnstalleerd en........het probleem is verholpen !!
Wat het nu geweest is weet ik niet maar het probleem is opgelost. In ieder geval heel hartelijk dank voor uw reactie

Gr Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan