Syntaxisfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snowball

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2003
Hey hallo

Ik heb ff een vraagje..heb sinds kort met een paar mensen een eigen site.
Nu krijg ik steeds een fout op de pagina, Syntaxisfout, op regel 2 teken 1.
De site lijkt hierdoor ook n stuk trager te laden.

Ik heb niet zo veel verstand hiervan (:o), maar wil de fout toch erg graag eruit hebben. Heb op de server al alles afgezocht maar kan t probleem niet vinden. Heeft een van jullie mischien een idee waar t aan zou kunnen liggen?

Ik krijg geen foutmelding, ik denk dat je Java moet installeren op je PC.

ja dat is ook het vreemde. Ik krijg de fout niet op elke pc, en niet elke keer.
Als ik nu naar de site ga heb ik inderdaad ook geen fout meer...maar als ik dan explorer sluit en weer naar de site ga zal je zien dan is ie er weer.

En I.Slaats, de link doet het helaas niet

Als ik naar deze site ga doet deze het goed inclusief het laden, en ook geen foutmelding. Zou het advies van JBS overnemen. Succes.

Ik gebruik Mozilla en ik krijg niets, alleen de site laadt wel traag idd, zijn veel te veel visuele thema's... Het is ook wat donker. Tip: als je dan al zo nodig een bestaand CMS moet gebruiken als phpnuke, ontwerp dan wel op z'n minst een eigen style en layout. Ik heb de indruk dat je die ook van een site af hebt...

Maar goed, weer ontopic. Die foutmeldingen krijg ik wel op IE, maar het heeft niets maar dan ook niets met Java te maken, het is gewoon een javascriptje wat verkeerd is. Ik raad je aan het te verwijderen of een nieuwere versie te halen...

PCfixer ik heb de site niet zelf gemaakt hoor, als dat zo was denk ik dat ik ook wel makkelijker dit probleem op had kunnen lossen :P .. en inderdaad layout is niet zo erg orgineel..maar ik vind m ook niet saai :)

Maargoed, een fout in een javascriptje..ok kan ik mischien nog eens naar kijken

Had nl java gedwonload..en het blijft hetzelfde..soms wel de fout soms niet..op IE 6

bedankt voor jullie antwoorden :)

Geplaatst door Saviola

Ik niet met IE6.

Kijk eens bij je instellingen van IE voor het melden van script errors... Die staan waarschijnlijk uit...

Geplaatst door pcfixer

Kijk eens bij je instellingen van IE voor het melden van script errors... Die staan waarschijnlijk uit...

ik krijg op deze pc (IE5.0) ook geen foutmelding, heb wel "foutopsporing in scripts" aanstaan

en ook "melding van elke scriptfout weergeven"? Staat die aangevinkt?

Geplaatst door pcfixer

Inderdaad. Nu krijg ik de fout wel met IE6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan