Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het programma nog niet gedownload/bekeken, maar SysInfo dient als een VB sample en het zit bij VB toch al standaard in?Geplaatst door Barry_127
Hoi,
Ik heb vandaag een klein programma geschreven dat Sys Info heet, dit programma geeft informatie over de computer weer zoals de huidige gebruiker, OS versie, Computernaam, System root, Uptime en Systeem tijd.
Veel plezier ermee
Download
ps. Vertel me wat je ervan vind![]()
Geplaatst door DENNIS90
Ik heb het programma nog niet gedownload/bekeken, maar SysInfo dient als een VB sample en het zit bij VB toch al standaard in?
Dennis.
Geplaatst door Admin_Frisian
Hallo,
Nou ik heb je programmaatje even uitgeprobeerd.
Hier mijn mening.
Op zich vind ik dat je het leuk gedaan hebt, ik doe het je niet na want heb geen verstand van zulk soort zaken.
Aan de andere kant vind ik het programma bijna nutteloos.
Gewoon onder windows zijn dit soort zaken ook wel te vinden.
En het is weinig informatief.
Gebruiker en computernaam weet ik al en de klok vind ik al in het systeemvak van windows.
Komt nog bij dat je het programma moet installeren.
Erg lastig voor zo'n klein tooltje want er zijn veel mensen die er niet van houden om veel dingen te installeren.
En waar is de uninstall?
Kortom voor mij en voor de meeste mensen denk ik dat het weinig nut heeft dit programma te installeren.
Maar is ook meer bedoeld voor jou om te kijken wat de mogelijkheden zijn neem ik?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.