systeem audio opnemen in windows 7 kan niet want stereo mix optie is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkQ

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Hallo , ik wil audio kunnen opnemen dan dingen die afgespeeld worden op mijn pc
De stereo mix dus .
Ik gebruik daar Jet Audio voor maar die laat alleen maar de microfoon zien
Het ligt niet aan Jet Audio want andere opname programma´s laten het zelfde zien

Wat ik heb gedaan: heb rechts op het speaker icoontje geklikt en in het verschenen schermpje [uitgeschakelde apparaten weergeven] en dan hoort daar hoort dan stereo mix bij te staan maar er staan alleen maar een microfoon en line-in

Het gekke is dat ik het in Windows Ultimate wel had maar nu in een andere pc met Windows 7 home premium staat het er niet bij
Moederbord is van MSI met AMD chipset en de drivers zijn geïnstalleerd met de originele dvd die bij het moederbord hoort
Dit is de harware lijst :hardware.jpg

Hoe kan ik stereo mix wel in de geluidsconfiguratie lijst krijgen, of is er een los programma voor die dat kan realiseren ?

PS ik kan dit nergens in Google vinden, geloof me ik heb het geprobeerd, alle paginas zeggen dat ik audiomix moet aanvinken maar dat heb ik er dus niet instaan

Indien je opneemt doe je aan capturing, die audio hoor je dan ipp niet maar vaak wel in te stellen via geluiden, opnemen, eigenschappen van microfoon, luisteren en naar dit apparaat luisteren aanvinken, wordt miss vertraagd weergegeven.
Indien een Realtek audio chip dan kun je dat ook in de configuratie daarvan instellen.

ik krijg met de microfoon alleen mijn kamer geluid en geluid uit de speakers

Je bedoelde dus dat je niet op kan nemen?

Welk type heeft dat MSI moederbord?

En heb je wel gekeken bij geluiden in het configuratiescherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan