systeem crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
forum,

sinds vandaag heb ik het probleem dat de pc zich reset na kortere of langere periode van gebruik.
Ik heb het automatisch restarten uitgezet en een foto gemaakt van het "blauwe scherm" zie bijlage.
Tevens heb ik een fullscan gedaan met zowel McAfee als Spy sweeper, beide met nul % resultaat.

De ATI kaart heb ik reeds enige maanden en tot nu geen problemen.
Het enigste wat er veranderd is dat ik gisteren avond een update geinstalleerd heb van ITunes (gebruikt mijn zoon voor zijn Ipod)
Ik heb er geen probllem mee om Itunes te verwijderen maar een als jullie een goed alternatief weten, dan graag

al vast bedankt voor jullie hulp

groet

Peter

Bijlagen

• error 04082008.jpg
    error 04082008.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 32
Is er niet toevallige een kaartje los gekomen in de pc?

Je zou kunnen proberen om de drivers van de kaart er nog eens op te zettten. Volgens mij lheeft het iets met de videokaart te maken. Als je systeem het nog steeds niet goed doet probeer dan een systeem herstelpunt van ongeveer een week voor de storingen. Mischien is dat een uitkomst

Je zou kunnen proberen om de drivers van de kaart er nog eens op te zettten. Volgens mij lheeft het iets met de videokaart te maken. Als je systeem het nog steeds niet goed doet probeer dan een systeem herstelpunt van ongeveer een week voor de storingen. Mischien is dat een uitkomst

Swallav,
heb een en ander vanochtend gedaan, sindsdien systeem stabiel, sluit voor nu de vraag.
(ga eerst 15 dagen vakantie houden)

Bedankt voor je hulp

groet

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan