Systeem doet helemaal niets meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Huub8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Huub8

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Ik heb sinds enige tijd een nieuwe computer maar al vanaf het begin kreeg zo nu en dan blauwe schermen. Dit was irritant, maar viel wel mee. Later kon ik na zo'n crash ook niet meer opnieuw opstarten en moest ik vista steeds opnieuw installeren.

Maar hier bleef het niet bij, want nadat ik hem maar een tijdje met rust gelaten heb heb ik in een goede bui toch maar eens weer naar mijn computer gekeken en als eerste alle overbodige onderdelen los gehaald, 2 van de 3 harde schijven, 1 van de 2 1gb geheugen strips, 1 van de 2 cd/dvd rom drives en een aantal fans. Vervolgens heb ik de computer weer eens aangezet en krijg helemaal niets te zien, de monitor krijgt niet eens iets binnen...
Ook als ik alle onderdelen weer terug zet doet hij niets.....
(heb ik dan toch het geheugen vernield???)

Ik weet dus niet of dit ook zou zijn geweest als ik hem eerst even had aangezet voordat ik de onderdelen eruit haalde of dat er door het uithalen iets veranderd is...

specs:
Q6600
2x 1gb ddr2 800mhz
1200 watt voeding (coolermaster)
680i
3x 400gb
8800gtx

Op het moederboard staat wel een "schermpje" met daarop 25 (weet niet of dit een foutcode of zo is..?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Mag ik vragen om welk moederbord het gaat, en heb je geen boekje bij het moederbord gehad waar je zou kunnen bekijken wat die 25 betekent.

Modag

Heel fijn te horen! dan is denk ik de videokaart kapot aangezien die blauwe schermen ook te maken hadden met de videokaart. (heb daar nog garantie)

Zal zo even de gebruiks aanwijzing door lezen, alvast heel erg bedankt voor de snelle hulp.

Ik denk dat ik dan maar zo snel mogelijk mijn videokaart op ga sturen, maar denk jij trouwens ook dat dit het probleem is?

Goedemorgen,

Het systeem heb je zelf in elkaar gezet of zo gekocht?.Als het het laatste is zou ik met het hele systeem terug gaan vooral omdat je al vanaf het begin problemen ermee had.

Modag

Hoi,

Ik weet niet of het werkt maar heb je al eens een bios reset overwogen.

Modag

Toen hij het nog deed heb ik dit meerdere malen geprobeerd, maar maakte geen verschil, zou trouwens ook niet weten hoe je dit met de jumpers moet doen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan