systeem en programma geluiden weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumoer

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Ik heb vanmiddag een windows update gedaan en na het herstarten hoorde ik harde ruis uit mijn boxen komen. Welk programma ik ook startte en wat ik ook aanklikte het geluid wat ik hoorde was harde ruis. Ik heb vervolgens de software voor de externe geluidskaart opnieuw geinstalleerd, maar er verbeterde niks. Daarop heb ik de externe geluidskaart verwijderd en de interne geluidskaart ingeschakeld, drivers geinstalleerd en geupdate. Ik hoor via het Realtek programma alle boxen, maar systeemgeluiden, programma geluiden en browsergeluiden krijg ik niet. Ik heb de volumeregeling gecontroleerd alles staat open. In het config bij geluid staat de Realtek audio correct en aangevinkt. Geen geel uitroep of driehoeksteken. Het is correct geinstalleerd. Maar als ik dan naar tabblad geluiden ga en een willekeurige programmagebeurtenis aanklik met geluidsschema Windows standaard, hoor ik niks. Als ik iets afspeel op VideoLan hoor ik geen geluid. Windows media player geeft geen geluid. Echter de Realtek software laat alle boxen horen wanneer ik ze configureer.
Ik draai op Windows 7 64bit.

Iemand een helder idee?
ps ik ben inmiddels al 3 uur bezig en zoekende naar de oplossing, maar heb de juiste nog niet gevonden.

Ik zou een herstelpunt terugzetten. Als het dan OK is dan weet je tenminste dat het aan die Update ligt, die laat je dan maar effe liggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan