Systeem geeft problemen na vervoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennie 26

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2000
Ik heb iemand een computer opgestuurd , maar blijkbaar vind de TPG het nodig om met dit soort pakketten te smijten
Onderdelen lagen door de hele kast heen , koeler van de proc afgeschoten ...etc.
Koeler is door degene weer geplaatst , maar nu bij het opstarten krijgt die geen beeld en na ongeveer 10 seconden schakelt de computer automatisch uit
Videokaart en geheugen zijn al in een andere computer getest , doen het prima.
Geen bios piepen te horen , speaker zit goed aangesloten op het MOBO,
Weet iemand wat dit kan betekenen , en of het euvel te verhelpen is ?
Hij krijgt ook geen beeld op de monitor , dus geen biosvermelding van de videokaart en zo te zien voordat die uitschakelt

Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb onlangs ongeveer hetzelfde gehad met de pc van een vriendin, daar was het opgelost met alles goed te plaatsen en eens goed aan te drukken, maar aangezien het geheugen enz er al uit geweest is zal dat geen oplssing brengen.
Als ze met de kast zo werpen dat zelfs de koeler afbreekt dan vrees ik voor het moederbord, een scheurtje is al voldoende. Ook hebben die onderdelen die los waren over het moederbord heen en weer liggen rollen en dat kan ook veel beschadigen.

Groetjes

ben ik ook bang voor ...

Inderdaad ben ik daar ook bang voor ,
Volgens mij was het alleen de koeler die helemaal loszat , maar ja als je ook helemaal geen beeld meer krijgt ondanks dat de videokaart het wel doet , zal er wel meer kapot zijn ben ik bang
Vandaag gaan ze hem even goed bekijken ,

Ik hoop dat het wat word ,

Bedankt voor je verhaal ....

ja ja

Als de pc is verstuurd met de ptt dan ben je toch verzekerd of zoiets.
Trouwens, je kunt toch zo en zo dit wel een beetje harder terug spelen naar de vervoerder, je mag toch aan nemen dat ze niet moedwillig met je spullen gooien, kom op, ga daarheen en eis eenverklaring.

Succes want een ding is het zeker, WAARDELOOS.

Groetjes jjw

Zeker proberen...

Ja voor mij is het geen ramp , ik heb een computer verkocht aan iemand , maar het is wel ***lig
TPG zegt ook dat de geadresseerde gewoon contact op moet nemen dan gaan hun kijken ...wat er aan te doen valt , en of er inderdaad een vergoeding nodig is ...maar ja tis weer een hele rompslomp !

OOOoooohhh

Ik begreep het dan niet helemaal goed, ik dacht dat er een nieuwe pc was verstuurd met de bode dienst.

Nou dan nog is het ***lig inderdaad maar de verzender hoeft zich dan niet zo druk te maken.

Groetjes jjw

op zich niet ..

Nee je hoeft je inderdaad geen zorgen , maar toch is het wel ***lig
Iemand anders zit met de brokken terwijl ik dat ding zo netjes mogelijk wou afleveren ,
Nu maar hopen dat de TPG een beetje coulant is ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan