Hans de Bos
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2008
Beste mensen,
Sinds kort ben ik in bezit van een Packard Bell IStart D9008 systeem, met een Pentium Dual Core E2140 processor en een nVidia GeForce 8300GS videokaart, met Vista Home Premium geinstalleerd.
Het voolgende gebeurd vaak enkele minuten na opstarten:
Het systeem start dus op, en na enkele minuten, wanneer de harddisk dan eindelijk is uitgereuteld gaat het harddisk lampje branden en blijft branden en het systeem hangt, muis en tbord doen niets meer, rest alleen nog de aan/uit knop.
Wanneer ik daarna weer opstart gaat het altijd goed en is er dus niets meer aan de hand.
Dit gebeurd vreemd genoeg allen wanneer de pc wat langer uit heeft gestaan...
Heb al van alles geprobeerd , o.a. het hele systeem opnieuw instaleren enz.
Wie heeft enig idee?
Help!!
Groeten Hans
Sinds kort ben ik in bezit van een Packard Bell IStart D9008 systeem, met een Pentium Dual Core E2140 processor en een nVidia GeForce 8300GS videokaart, met Vista Home Premium geinstalleerd.
Het voolgende gebeurd vaak enkele minuten na opstarten:
Het systeem start dus op, en na enkele minuten, wanneer de harddisk dan eindelijk is uitgereuteld gaat het harddisk lampje branden en blijft branden en het systeem hangt, muis en tbord doen niets meer, rest alleen nog de aan/uit knop.
Wanneer ik daarna weer opstart gaat het altijd goed en is er dus niets meer aan de hand.
Dit gebeurd vreemd genoeg allen wanneer de pc wat langer uit heeft gestaan...
Heb al van alles geprobeerd , o.a. het hele systeem opnieuw instaleren enz.
Wie heeft enig idee?
Help!!
Groeten Hans