Systeem-hardware eigenschappen 'niet beschikbaar'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Hallo,

Ik heb sinds een paar uur een nieuwe videokaart en nieuw RAM-geheugen. Helaas gaat het bij het "formele gedeelte" een beetje fout: Als ik bij via het configuratie-scherm mijn systeemeigenschappen wil bekijken, weergeeft hij de processor en het RAM-geheugen als niet beschikbaar.
[smallimg]http://i253.photobucket.com/albums/hh46/casjebasje/Screen%20Captures/SystemPropertiesFailure.png[/smallimg]
(Klikbaar)

Ook worden de systeem-eigenschappen niet geladen in het Toolbox programmatje van IObit.
Vreemd genoeg wordt in het BIOS-menu wél mijn processor en RAM-geheugen aangegeven...

Iemand een oplossing?

Laatst bewerkt door een moderator:
Installeer de chipset driver eens opnieuw.

Ik heb wel een Intel Chioset in mijn PC zitten alleen die is nu volgens mij uitgeschakeld omdat ik er nu een nieuwe videokaart in heb zitten. Welke chipset-drivers moet ik dan installeren, die van die Intel Chipset? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
De chipset is niet de onboard videokaart, maar een setje chips die de controllers op het moederbord aansturen.

Ik kan de chipset driver niet installeren omdat mijn pc niet aan de minimale eisen voldoet volgens de setup...
Met het programmatje CPU-Z kan ik weer wél mijn nieuwe RAM-geheugen weergeven en mijn processorgegevens. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan