systeem herstel bij windowsXP-HOME

Status
Niet open voor verdere reacties.

peggwood

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2005
Al geruime tijd stuit ik bij voorkomende gevallen op de boodschap dat op mijn Dell-pc dimension 4600 ''Systeem Herstel'' niet kan worden ingeschakeld, zonder opgave van het hoe en waarom., b.v. één of andere gemaakte fout. Een (goed) schoonmaak programma als b.v. C-Clean ( in pc-bladen aanbevolen)kan ik dus eigenlijk niet op mijn pc los laten gezien het risico, dat nu eens niet kan worden opgeheven omdat SysteemHerstel het vertikt.
hebben jullie suggesties hoe wellicht dit probleem op te lossen zonder b.v.het gedoe van opnieuw het OS te moeten installeren?
alvast reuze bedankt!
peggwood

De helpfunctie van XP geeft hier zelf het volgende over aan:

Systeemherstel inschakelen
Open Systeemeigenschappen.
Controleer of het selectievakje Systeemherstel uitschakelen is uitgeschakeld.

U opent Systeemeigenschappen als volgt: klik op Start, wijs Instellingen aan, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Systeem. Klik in het dialoogvenster Systeemeigenschappen op het tabblad Systeemherstel.
Verwante onderwerpen

Deze stappen al gevolgd en ook bij mogelijke oorzaken onder 'Verwachte onderwerpen' gekeken?

Peggwood, je plaatste je vraag in een rubriek waar je bijdragen aan de Nieuwsbrief kunt zetten. Ik verplaatste daarom je topic naar dit forum.

Laatst bewerkt:

U opent Systeemeigenschappen als volgt: klik op Start, wijs Instellingen aan, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Systeem. Klik in het dialoogvenster Systeemeigenschappen op het tabblad Systeemherstel.
Verwante onderwerpen

Deze stappen al gevolgd en ook bij mogelijke oorzaken onder 'Verwachte onderwerpen' gekeken?

Hey, ik weet niet wat je allemaal probeert te typen, maar probeer deze knop eens:

reply.gif

In plaats van Quote.

systeemherstel WXP-Home

Verwante onderwerpen

systeemherstel WXP-Home

het mag voor de hand liggen, dat ik pas mijn vraag stelde NADAT ik uiteraard te voren de gebruikelijke stappen ondernam om S-herstel te doen werken. Om voor preciezer te zijn, ondanks de inschakeling werkt s-herstel niet, vandaar mijn poging om via jullie mogelijk een weg te vinden tot figuurlijk en letterlijk ''herstel'', er moet intern iets fout zijn gegaan, hoe b.v. kun je dat aan de weet zien te komen, de diagnose dus.
ik ben jullie bij voorbaat erkentelijk voor mogelijke suggesties,peggwood

systeemherstel WXP-Home

Verwante onderwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan