systeem herstel op PS3 al 10x gedaan en nog niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichielP1979

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2013
Berichten
4
Weet iemand of dit zelf op te lossen is?
Het systeem herstel heeft al zeker 10x gedraaid maar nog steeds niks.

Is hij overleden?
 
Laatst bewerkt:
Wat is niks? Niks betekent bij mij dat hij evenveel doet als dat hij uit is, maar blijkbaar gaat het lampje ofzo wel branden. Kan je even wat meer details geven over wat hij wel doet en wat hij niet doet? Hoe meer je kan benoemen wat wel en niet doet/gebeurd, hoe sneller we kunnen kijken wat het probleem is.

Heb je garantie? Ga dan gewoon meteen naar de winkel, is een heel stuk sneller en makkelijker.
 
Hij begint dan weer opnieuw met het systeem herstel.
Elke keer opnieuw en verder geen ander beeld te krijgen.
Helaas geen garantie meer.
 
Zou je misschien even precies de tekst kunnen typen die je op je TV krijgt? En word deze procedure wel voltooid of loopt de balk vast op een bepaald punt? Er zijn meerdere soorten waar bij alle volledig andere methodes word gebruikt om het op te lossen.

Groetjes Sentmen.
 
Hij geeft aan dat het filesysteem beschadigd is en zal worden hersteld.
Dan moet ik dat bevestigen.
Wanneer hij na een paar uur daar mee klaar is dan krijg ik weer dezelfde melding
 
Het probleem is dat de HDD (hardeschijf) gedisorienteerd is. Jou PS3 weet niet meer hoe hij jou HDD moet lezen en schrijven. Hierdoor probeert die dit probleem op te lossen maar dat lukt hem blijkbaar niet. Ik heb hieronder een mooie video voor je. Ik denk dat je het hier heel makkelijk mee kan oplossen. Als het hierdoor niet word opgelost zul je waarschijnlijk een nieuwe HDD moeten kopen en deze erin bouwen. Dit zal veel tijd en/of geld gaan kosten. Hopen dus dat je het hiermee kan oplossen.

[video=youtube;pxjrO6zGZTw]http://www.youtube.com/watch?v=pxjrO6zGZTw[/video]
 
Hallo, ik heb hetzelfde als michielP1979, en ook al 10 x gedaan, nou heb ik de instructies van het filmpje opgevolgd (bedankt nog daarvoor) maar heb je misschien enig idee hoe lang die bezig is met her herstellen van de standaardinstelligen?? Gr. Robin!
 
2 minuten max. Denk zelf 5 tot 10 seconden. Ik heb geen PS3, dus kan niet spreken uit ervaring.

Succes, groetjes Sentmen.
 
Bij mij heeft het vooralsnog niet gewerkt. Een hele nacht laten draaien maar niks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan