Systeem herstel werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Hallo

Er is een vervelend probleem met mijn systeem herstellen ik draai ME
Hij start het programma netjes op maar kan niets selecteren dus geen dag terug en ook niet meer dezelfde dag hij zegt dat ik mijn pc moet herstarten om hem te kunnen gebruiken maar dat heb ik vele malen gedaan zonder resultaat.
Ik heb het ook in de veilige modus geprobeerd en dat lukt ook niet.
Waar kan de fout zitten???

Groetjes Anita
 
Wat is er mis met je configuratie dat je het wilt herstellen met Systeemherstel?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Rene

Ik had gisteren een probleem met mijn AVG virus scanner die gaf aan dat hij vannaf 16-10-2003 niet meer up to date was na vele mogingen na update en herstarten is hij nog niet goed.
Dus wilde mijn systeem hestellen naar die datum en toen kwam ik er achter dat hij dus niet meer werkte

Groetjes Anita
 
Dat virusprog ken ik niet. De vraag is of je met Systeemherstel de juiste werking van dat prog herstelt. Het kan zijn dat het prog beschadigd is, dan zou je het opnieuw moeten installeren. Het kan zijn dat je abonnement verlopen is dan kun je het niet updaten. Tenzij je opnieuw betaalt of een nieuwere versie aanschaft. Mogelijk heb je een virus waardoor systeemherstel niet werkt.
Dan moet je eerst systeemherstel uitschakelen, doe dat als volgt:
Rechtsklik op "deze computer",tabblad prestaties,bestandssysteem,probleemoplossing en dan het vinkje van de optie systeemherstel wegdoen,let wel op :je doet hiermee alle herstelpunten weg !.
Laat dan je pc online scannen op een virus bijv bij www.symantec.nl of http://www.housecall.nl/housecall/housecall_tiscali_explorer.asp
Update daarna je virusprog of installeer het opnieuw.
Schakel systeemherstel weer in en vergeet niet een herstelpunt te maken.
 
Laatst bewerkt:
Mocht na de operatie die René aangeeft Systeemherstel niet willen werken, dan helpt het volgende vaak: Klik Start/Uitvoten en typ daar scanreg /fix (let op de spatie) en klik OK. ME gaat dan je register herstellen.
 
Hallo Wim

Mijn pc kan scanreg/fix niet vinden zijn er nog andere manieren om daar te komen?

Groetjes Anita
 
Het is ook scanreg /fix. Waarschijnlijk ben je de spatie voor de slash vergeten.
 
Harstikke bedankt voor de reactie inderdaad ik heb hem nu te pakken alleen ik ben zo,n leek op pc gebied ik zie nu een zwart vlak met dingen staan maar weet echt niet wat ik nu moet doen zou je me dat nog even kunnen zeggen.

Groetjes Anita
 
Hallo Rene

Hartelijk dank voor de uitleg.
Ik heb gedaan wat je zei en er zat een paard in mijn pc die heb ik er uit gehaald en mijn herstel programma weer aangevinkt en toen deed hij het weer als een zonnetje.

Verder iedereen heel erg bedankt voor de hulp en meedenken.

Groetjes Anitaxxx
 
Een paard hahaha nou dat is tenminste een puur Hollandse benaming voor een horse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan