systeem herstel werkt niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoppa_hellmond

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2004
hoi,kan iemand mij vertellen hoe het komt dat mijn systeemherstel niet werkt?.
ik heb via iemand deze computer gekocht,maar nu heeft mij zoontje eraangezeten.
hij heeft aan systeemherstel gezeten,en nu krijg ik er 3 namen vd vorige eigenaren.
bij 2 vraagt ie een wachtwoord,en bij de andere niet.
ik kan dus maar bij 1 inloggen,en dan werkt systeemherstel nog niet.
hopelijk weet iemand hier antwoord op,want ik kan geen verder programma's installeren of verwijderen.
:confused:

Zo te lezen !?... Log in als administrator of met het beheerders account..
Anders heb je geen rechten om accounts aan te passen of het systeem te herstellen.. Ben je ingelogt als beheerder of admin kan je alle onnodige accounts verwijderen...

Die vorige eigenaar heeft dan waarschijnlijk zijn administrators account niet aan jou overgedragen als dat niet lukt, en is hij nog steeds de beheerder van jouw kompjoeter, vraag hem dan naar de gebruikersnaam en wachtwoord....
:thumb:

zijn er ook andere manieren,of moet ik hem dan opnieuw installeren?.ik heb hem in amsterdam gekocht,en ikzelf kom uit brabant.zijn telnr,heb ik niet meer.hopelijk weet jij het!!:rolleyes:

Ben er bang voor dat je hem opnieuw komt aan het installeren.. Of je moet toch achter dat wachtwoord van de admin/beheerder zien te komen..
Ik weet er zo verder geen oplossing voor..

Je kan eens proberen te kijken bij deze sleutel in het register

START/UITVOEREN/REGEDIT in typen OK klikken

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

Misschien dat daar in het rechter veld wat staat, maar volgens mij staan daar alleen de gegevens van het momenteel ingelogde gebruiker..
:confused:

Misschien weet hier iemand anders hoe je zoiets kan Hacken..??

bedankt voor het de reactie,maar ik kan daar helaas niets van uithalen.
staan wel usersnamen,maar allemaal met bepaalde cijfers.
deze zullen het wel niet zijn:rolleyes: .
hopelijk,dat iemand anders suggesties heeft?:confused:

Quote ->staan wel usersnamen,maar allemaal met bepaalde cijfers.
deze zullen het wel niet zijn <-

Kijk nog eens of je daar in die waslijst naar DefaultPassword REG_SZ de nummertjes, die daar achter staan moet dan het wachtwoord zijn (dat kan ook met maar cijfers) en DefaultUserName die naam hoort daarbij en is dan waarschijnlijk de administrator/beheerder.. Die 2 gegevens moet je hebben.. Misschien heb je geluk.. Je kan ze ook allemaal eens proberen !! Nooit geschoten is altijd mis:confused:

Indien het daar niet te vinden is ben ik bang dat je achter het net vist.. Kan me niet indenken dat hier nog iemand gaat neer schrijven hoe je moet inbreken op iemands anders zijn account..

Dan kan je ook de vraag stellen aan de lezers hoe overval ik de bank het best..

Dan kan je het beste formateren en maar hopen dat hij dat niet heeft beveiligd..

Geplaatst door tjongejonge
Quote ->staan wel usersnamen,maar allemaal met bepaalde cijfers.
deze zullen het wel niet zijn <-

Kijk nog eens of je daar in die waslijst naar DefaultPassword REG_SZ de nummertjes, die daar achter staan moet dan het wachtwoord zijn (dat kan ook met maar cijfers) en DefaultUserName die naam hoort daarbij en is dan waarschijnlijk de administrator/beheerder.. Die 2 gegevens moet je hebben.. Misschien heb je geluk.. Je kan ze ook allemaal eens proberen !! Nooit geschoten is altijd mis:confused:

Indien het daar niet te vinden is ben ik bang dat je achter het net vist.. Kan me niet indenken dat hier nog iemand gaat neer schrijven hoe je moet inbreken op iemands anders zijn account..

Dan kan je ook de vraag stellen aan de lezers hoe overval ik de bank het best..

Dan kan je het beste formateren en maar hopen dat hij dat niet heeft beveiligd..

bedankt voor jullie reactie's,maar het probleem is nu opgelost:thumb: .
heb de computer opnieuw opgestart,en daarna op f8 gedrukt.vervolgens op veilige modus opstarten.daarna ben ik gegaan naar administror,en heb daar opgestart.
vandaar heb ik mijn systeemherstel vervolgt,en het werkte:) .
in ieder geval,bedankt voor jullie bruikbare tips:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan