systeem herstel Winxp??

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Wat ik nog niet helemaal snap.
Stel ik maak op 18-06-04 een herstel punt.
Op 19-06-04 verwijder ik wat (helemaal van de machine) en op 20-06-04 herstel ik de pc met herstel punt gemaakt op 18-06-04, dan is het toch onmogelijk voor de pc om de situatie van toen opnieuw te maken daar de meeste gegevens dan toch weg zijn gehaald.
Ik ben een leek op XP gebied dus....
Als de pc de configuratie kan terug zetten dan betekent dat toch dat alle software nog op de pc staat??

grtjs jjw

Kijk voor de aardigheid eens naar de grootte van de map restore. Dan begrijp je dat het kan.
Weg is niet altijd weg. :)

Misschien een beetje off-topic, maar weg is idd niet altijd weg.
Als je iets "verwijdert" geef je in feite opdracht dat de oorspronkelijke gegevens overschreven mogen worden door nieuwe gegevens. Tot die tijd staan de oude er nog gewoon, maar zijn alleen mbv speciale recoveryprogramma's beschikbaar te maken.

Als je systeemherstel ingeschakeld hebt krijg je alle registerinstellingen terug van de datum die je dan wilt.
Ik vergiste me, ik bedoelde de System Volume Informationmap. Daar staat bij mij bijna 4 gig in. 18.444 bestanden.
Afgezien van verwijderde programma's blijft er natuurlijk meer dan genoeg waardevols over.
Een verwijderd programma zal dan wel in je registerzitten maar je moet het toch opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan