systeem herstel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejayy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
201
misschien dom ,maar....
had 2 accounts,per abuis de adm. gedelete.Na een herstart kwam ik dus in een ander startscherm en kon niet meer mijn mail bekijken.Toen dacht ik snugger te zijn om naar een eerdere datum systeemherstel te gaan.Dat lukte wel, maar de mail blijft onvindbaar.Mijn vraag is dus...waar is de mail gebleven en hoe kan ik er bij komen?En waarom komt die account van de adm niet terug?Je zou toch denken dat alles zich herstelt, dus ook die eerdere accounts?

bedankt...d
 
Ik kan je helaas niet helpen maar wel een waarschuwing plaatsen. Systeem herstel werkt vrijwel nooit correct. Sinds de invoering met ME heb ik het een paar keer moeten gebruiken echter na een tijd kreeg je dan de mededeling dat het niet was gelukt. Onlangs nog een paar keer met xp idem. Je kunt er dus in het geheel niet op vertrouwen en ik snap niet dat er geen grote schadeclaims zijn ingediend.
 
Ben wat verbaasd door dit bericht.
Heb zelf een aantal systeemherstel gebruikt op diverse systemen(allen XP) en dit werkt feilloos.
 
Ja, het zou helemaal wat wezen als het bij niemand zou werken... maar let maar op wat voor berichten er nog komen.....Ik heb inmiddels allang andere opties>> go-back en ik maak ook images, maar weet nog steeds niet hoe het komt dat het niet werkt. Ik check van te voren of ie inderdaad checkpoints maakt en of alles lijkt te kloppen en dan gaat ie aan de slag en ja hoor welk point ik ook gebruik atijd na een hele tijd .... niet gelukt... dan zet ik het maar weer uit, maar verbaas me wel, missien is het wel een bepaalde instelling die niet goed staat bij mij alhoewel hij altijd zonder inmenging wordt geinstalleerd.
 
Systeemherstel maakt van een bepaalde hoeveelheid geheugen gebruik en wanneer dit vol zit, wordt er over de oudste heengeschreven zoals ik het begrepen heb.
Dus of meer ruimte geven aan deze bestanden of niet tever terug willen gaan.
 
Ik gebruik gewoon het eerste check point en dan later gewoon uitnieuwsgierigheid de anderen altijd foute boel, dus althans voor mij volledig onbetrouwbaar om er op te vertrouwen. Go back is sowieso al veel beter. Want hoe system hertel te grbuiken als je niet meer op je hd kan komen?? via dos nog nooit gelukt, wel eens als vraag gesteld nooit een goed antwoord gekregen, volgens mij kan het ook niet. Met Go-back wel. En met een omage al helemaal, moet je wel af en toe een maken natuurlijk. Drive Image is hier dus echt ideaal voor kan je ook schedulen..
 
Systeem herstel is systeem herstel en dat doet systeem herstel bij mij althans niet......nog nooit gedaan ook altijd een tijd bezig en dan geeft ie aan dat het niet is gelukt.... dus daar kan echt helemaal niemand op vertrouwen, men zij gewaarschuwd.

http://www.symantec.com/goback/
 
Geplaatst door egkok
Systeem herstel is systeem herstel en dat doet systeem herstel bij mij althans niet......nog nooit gedaan ook altijd een tijd bezig en dan geeft ie aan dat het niet is gelukt.... dus daar kan echt helemaal niemand op vertrouwen, men zij gewaarschuwd.

http://www.symantec.com/goback/

die account kan blijkbaar niet terug gezet worden, want de daaraan gekoppelde key is uniek.Bij een sysherstel zou er dan ook weer een andere nieuwe key bij je account komen.Met het gevolg dat je ook met die account niet meer bij jouw mail komt als ik 't goed begrepen heb.
gr deejay
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan