systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

tristiano

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
ik had op deze tips gekeken want bij mij doet systeemherstel het ook niet ,maar bij mij staat er geen tab bij systeemeigenschappen=>systeemherstel weet iemand een oplossing
ps: de links die erin worden gezet doen het ook niet

Welkom op Helpmij.nl :)

Je hebt helemaal geen tab van Systeemherstel, of is deze wel zichtbaar maar niet aan te klikken?

Laatst bewerkt:
OK.

Kijk ook eens effe in je logboek. Misschien vind je daar wat.

Klik op Systeembeheer, klik op Computerbeheer, dubbelklik op Logboeken en klik op Systeem.

Open het tabblad Bron om op naam te sorteren en zoek naar 'sr' of 'srservice'. Dubbelklik op elk van deze services en controleer de gebeurtenisbeschrijving op eventuele aanwijzingen voor de oorzaak van het probleem.

Geplaatst door tristiano
ku n je precies vertellen waar het staat

Start > Configuratiescherm > Systeembeheer.....

Open het tabblad Bron om op naam te sorteren en zoek naar 'sr' of 'srservice'. Dubbelklik op elk van deze services en controleer de gebeurtenisbeschrijving op eventuele aanwijzingen voor de oorzaak van het probleem.

ps: Hoe staat het met je scan op Virrussen en Spyware?

Volgende stap..

Start > Uitvoeren > Type CMD > OK > Typ dan achter je gebruikersnaam Net Start en dan Enter.

Zoek dan naar System Restore-service of deze gestart is?

daar heb ik niet op gelet want het waren 385 dingen dus ik heb gelijk alles verwijderd

Geplaatst door tristiano
daar heb ik niet op gelet want het waren 385 dingen dus ik heb gelijk alles verwijderd

Waren het virussen, of was het Spyware?

Geplaatst door tristiano
spyware en het kwam ook door msn maar geen virussen

tristiano.

Mijn advies is om een HijackThis-Log te maken en dit te plaatsen op ASO. 385 items aan Spyware is wel erg veel. Lees de volgende link effe goed door en plaats dan je log. Vertel in het kort erbij wat je probleem is, en dat je 385 dingen hebt verwijderd e.d

http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272

Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan