systeem herstel ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
een vraagje .
als ik vandaag nieuwe programma; installeer . en ik doe daarna een syssteem herstel van een dag daarvoor gooit de pc dan automatisch de programma eraf die ik ik heb geinstalleerd.?
wandt zo te zien wel .
waar laat ie dan de programma's ddie ik gedownload heb en geinstalleerd. ?

tjima

Ook na een systeemherstel, blijft alles werken en de bestanden blijven er gewoon opstaan.

Ook na een systeemherstel, blijft alles werken en de bestanden blijven er gewoon opstaan.

toch niet ... installeer maar eens een anti-virus, doe een systeemherstel naar een dag voor de install en 9 / 10 werkt ie niet meer ( nod iig niet )

Als jij vandaag een programma erop zet en je voert systeemherstel uit naar een eerdere datum dan ben je dat programma kwijt.Dit geld niet voor je overige bestanden.

Nou, nou, wat een onzin, uitzonderingen daargelaten, maar alle programma's die niet afhankelijk zijn van het register, blijven gewoon werken, hoor, en dat zijn er vele, zoniet, bijna allemaal.

Geen onzin...test maar eens!!
Als ik nu AVG er bijvoorbeeld op zet en ik voer een systeemherstel uit naar gisteren is hij echt weg hoor.....

Dat zeg ik, een registerafhankelijke prog, dus alle virusscanners, maar voor de rest, prima, na 5 jaar ervaring met XP, weet ik het langzamerhand wel.

ik deel de mening van Raymond ... hoeveel proggies heb je op je pc die bij installatie geen registerwijziging doorvoeren ???

Volgens mij ook een van de redenen waarom systeemherstel uberhaupt bestaat. Data blijven behouden, maar instellingen en (meeste) prog's worden verwijderd.

En systeemherstel niet verwarren met de herstelconsole via de Windows cd, dan blijven de prog's wel geinstalleerd!

nou toch wel ik had vandaag twee hulp programma's voor video bewerking gedownload en geinstalleerd maar ik zie ze niet meer .

tjima

Klopt, met respect voor Lange Pier want dat is een knappe kop op computergebied maar hij zit er nu even naast!

een vraagje .
als ik vandaag nieuwe programma; installeer . en ik doe daarna een syssteem herstel van een dag daarvoor gooit de pc dan automatisch de programma eraf die ik ik heb geinstalleerd.?
wandt zo te zien wel .
waar laat ie dan de programma's ddie ik gedownload heb en geinstalleerd. ?
tjima
Klopt, met respect voor Lange Pier want dat is een knappe kop op computergebied maar hij zit er nu even naast!

Kijk eerst eens naar de vraag.:confused:

Systeemherstel gooit geen bestanden of programma's eraf, die staan nog netjes op hun plaats, hij zet een ouder register terug, en eventueel veranderde systeembestanden

Geen programma's, en ook geen gedownloaden bestanden worden verwijderd, en dat was de vraag.

Overigens kun je programma's die niet meer werken, doordat de gegevens er niet meer zijn, in het register, vaak genoeg weer laten werken, door of de exe ervan aan te spreken, of , indien de registratie weg is, deze weer in te voeren.

Okay, ik ga een test doen om er vanaf te zijn. Noem eens een programma dat ik kan instaleren en dat na een systeemherstel blijft staan?
Virusscanners en firewalls gooit hij eraf dat weet ik zeker daar ik dat pas nog heb gehad bij een kennis.

Nou Lange Pier ...schiet mij maar in een condoom hoor. Ik voor de gein het programma RedEye geïnstaleerd en daarna een herstel gedaan en hij was mooi pleite....:rolleyes:

Nou ja, ik hou er over op.

Nou sorry hoor, ten eerste reageer je in een bejaard topic en ten tweede in een topic wat niet van jou is????

Ja, me computer is kapot en ik gebruikte wat iedereen zegt: "de zoek functie" en toen kwam ik hier op uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan