Systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulo0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Hallo Mensen,

Ik heb een Parked Bell desktop staan met windows vista er op.
Momenteel staat hij propvol en heb geen schijfje van Vista, dus hoorde ik van een kennis datje dan ook een Systeem Herstel kan laten doen, zodat alles opnieuw wordt geinstaleerd.
Maar hoe voer ik deze uit en wat zijn de nadelen?

alvast bedank,

Paulo0

nadelen zijn dat instellingen die gewijzigd zijn en programma's die geïnstalleerd zijn, tussen de datum van het herstelpunt, en de datum van herstel, verwijderd worden. verder zijn er niet zo veel nadelen, ik heb er goede ervaringen mee.

zie bijlage voor screenshot, kijk in de adresbalk hoe je het vindt.

Hij wordt wel niet helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar wel hersteld naar een tijdstip toen hij het nog wel deed, anders moet je eens zoeken naar "Packard Bell Systeemherstel"

Bijlagen

• Systeemherstel.jpg
    Systeemherstel.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 89
  • systeemherstel1.jpg
    systeemherstel1.jpg
    57,9 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
How to

Hallo,

Je kan systeem herstel gebruiken door op start te klikken, --> alle programma's --> bureau assecoires --> systeemwerkset --> systeemherstel.

Je kan dan een aantal herstel punten selecteren en dan op "herstellen naar dit herstelpunt" klikken.

Je kan trouwens ook advanced system care gebruiken van iobit. het maakt je computer sneller en maakt meer ruimte vrij

Ik denk eerder dat je kennis bedoelde om echt alles opnieuw te installeren, dus windows opnieuw te installeren of heb ik dat fout?

Ik denk eerder dat je kennis bedoelde om echt alles opnieuw te installeren, dus windows opnieuw te installeren of heb ik dat fout?

Voor zo-iets heb je dus Packard-Bell systeemherstel oid nodig, vaak zie je tijdens de BIOS-screen onderaan "<F10> System Recovery" oid. dan moet je dus op bijv. F10 drukken.

Het kan ook zijn dat dat ergens bij in het Menu start bij "Packard Bell Tools" oid staat.

Mogelijk is er helemaal geen systeemherstel voor volledig nieuwe installatie, dan moet je eens op de website van packard bell kijken of je CD's kunt bestellen

Laatst bewerkt:
Optie?

Je kan ook een image van vista kopen en geen links geven naar iets illegaals.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan ook een image van vista downloaden ...

Ok, maar normaal heeft packard bell wel een recovery mogenlijkheid door ofwel de partitie ofwel recovery dvd's ofwel recovery dvd's die je dan zelf nog moet aanmaken.

Ik zou dus nog niet direct de illegale kant opgaan ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, maar normaal heeft packard bell wel een recovery mogenlijkheid door ofwel de partitie ofwel recovery dvd's ofwel recovery dvd's die je dan zelf nog moet aanmaken.

Ik zou dus nog niet direct de illegale kant opgaan ;)

Daarom, anders moet je eens op de website van PB (Packard Bell) kijken, of naar PB bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan