systeem herstellen naar gisteravond/vannochtend

• Onderwerp starter Onderwerp starter etack
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

etack

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
He mensen
Gisteravond was mn C schijf vol... Dus ik dacht. Ik kopieer programfiles naar mijn toen nog lege D schijf. Alleen nu kan ik dus niet daar de programma's meer weghalen. (in de c schijf) er zijn 2 dingen die hij zegt als ik het wil verwijderen uit mn C schijf
1 dat ik daar geen rechten voor heb. Terwijl ik de enige gebruiker ben van de computer... maar toch kan ik er niet bij
2 Dat ik die bestanden openheb staan en dus niet kan verwijderen terwijl echt alles is afgesloten behalve de map naar c

mijn 2e probleem is dat ik toen bedacht om dan inplaats van programfiles naar d te knippen en plakken mijn muziek (rond de 40 gig groot namelijk) er wel heen zou zetten met knippene plakken. Ik ben natuurlijk blond en ik verwijder het ipv het op mn d schijf te zetten en voordat ik het door had waren er al 400 nummers weg
Nu vraag ik me dus af of er een mogelijkheid is om mijn systeem zo te herstellen dat alles weer ongedaan is wat ik vannochtend heb gedaan.
windows systee herstel werkt niet, deze laptop is namelijk net nieuw en er zijn nog geeen punten voor een herstel.

hulp gevraagd voor dit blondje
alvast bedankt

Je zou met een recovery programma kunnen proberen om de bestanden te vinden. Maar dit is geen garantie dat de bestanden daadwerkelijk weer afspeelbaar zullen zijn. PC Inspector Smart Recovery is zo'n programma.
Enne, iets uit de map Program Files NOOIT verplaatsen naar een andere schijf/partitie!

ik heb PC Inspector Smart Recovery geinstaleerd. Nu als ik dat programma wil opstarten zegt hij dit:
run-time error 399
component gif89.dll or one of its dependencies not correctly registered: A file is missing or invalid

en nu ??

Waarschijnlijk heb je niet genoeg rechten om de gif89.dll te registreren. Ben je ingelogd als administrator of gebruiker met beperkte mogelijkheden?
Je kunt even proberen om dit --> Bekijk bijlage gif89.zip bestandje te downloaden en uit te pakken in de map C:\Windows\System32. Red je dat?
Daarna moet je handmatig deze dll (want dat is het) registreren. Klik op Start/Uitvoeren en typ (of kopieer en plak) in de box het volgende: regsvr32 C:\Windows\System32\gif89.dll
Als het goed is moet er dan een melding komen dat de dll geregistreerd is. Probeer het programma nu nog eens op te starten.

nee gek genoeg lukt dat niet :S dat zal ik wel beperkte mogelijkheden hebben.... maar ik ben de enige gebruiker op deze pc:S
is er een mogelijkheid dat ik dat anders in kan stellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan