Systeem herstellen werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Berichten
63
Ik heb Windows ME en het systeem herstellen werkt niet, het geeft altijd de datum van de dag aan, en er staat rechts dat er geen herstelpunten beschikbaar zijn.
Ik heb al in configuratiescherm -systeem-prestaties-bestandstypen en het vinkje weg bij probleemoplossingen uitschakelen.Heeft iemand een oplossing?
 
Geen idee hoe ME is.
Bij XP vind ik het zo: Start/Configuratie/Systeem/Systeemherstel.

Kijk daar eens. Misschien staat er iets aangevinkt.
 
In ME zat een bug die er voor zorgde dat systeemherstel na een datum twee of drie jaar geleden noet mogelijk was. Hiervoor was een patch te downloaden van microsoft. Heb je dat ooit gedaan?
 
Geplaatst door Wim1960
In ME zat een bug die er voor zorgde dat systeemherstel na een datum twee of drie jaar geleden noet mogelijk was. Hiervoor was een patch te downloaden van microsoft. Heb je dat ooit gedaan?


Nee, heb ik nooit gedaan, maar ik zal het eens proberen of die noch voorhanden is. Bedankt alvast.

Groetjes Handige Harry.
 
Geplaatst door Elisa
Geen idee hoe ME is.
Bij XP vind ik het zo: Start/Configuratie/Systeem/Systeemherstel.

Kijk daar eens. Misschien staat er iets aangevinkt.


Windows ME heb ik altijd beschouwd als de voorloper van XP. Opzich was ME een goed bedoeld systeem maar op de een of andere manier toch geflopt.Wat jij voorsteld werkt toch iets anders bij ME dan bij XP, maar toch alvast bedankt voor de mooite.

Groetjes Handige Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan