Systeem herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennie50

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2007
Ik ben een HP Pavilion aan het herstellen,zijn 5 schijven bij aanwezig en kan ik instaleren
maar als de computer aan het uitpakken gaat van wat ik net geinstaleerd heb krijg ik een hele boel meldingendie begint met:Problem in extracting proces
Windows\system32\$ncsp$.inf could be opened,en nog een hele serie van deze dingen er achter aan,wie o wie kan mij helpen.
Als Win.xp op start krijg ik melding;Windows kan niet worden gestart omgat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden<windows-hoofdmap>\system32\hal.dll

Laatst bewerkt:
En in veilige modus met F8?

Windows XP een herstelactie laten doen.

Windows CDRom plaatsen
start
uitvoeren
intikken

sfc /scannow

let op spatie.

Je kunt ook iemand vragen om je dat hal.dll op te sturen en dan zet je het zelf in de betreffende map.
Of van internet, of mij jouw é-mail adres geven dan stuur ik het wel.
Maar de mogelijkheid is niet uitgesloten, dat als je hal.dll plaats dat er dan nog wel een soort
gelijke melding komt voor een ander bestand.

Maar volgens mij hoort jouw vraag thuis in de Rubriek besturingssystemen Windows XP
en ik denk dat je daar meer reacties krijgt.

Laatst bewerkt:
ja

Bedankt voor je reactie,nee dat heb ik niet geprobeert ik weet ook niet dat het lukt,maar ik probeer het uit.
En dat deze vraag op de verkeerde topic staat dat heb later ook gezien.

opgelost

Een gedeelte van de HD is niet goed meer,heb er een andere HD ingehangen en daar liep het programma zo op,dus het eind van het liedje was een nieuwe HD gekocht.
En het loopt weer als een tierelier.
Bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan