Systeem, hulp met onderdelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

AcerGuy

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hallo,

Tot nu toe lijkt dit de setup te worden:

Case: Sharkoon Rebel 12 Value (ZEKER)
Mobo: MSI K9A2 Platinum (AM2+)
CPU: AMD Phenom II X4 955 BE / 940 BE
*Koeler: Cooler Master V8 / Scythe Mugen 2
GPU: XFX Radeon HD 4890
*Koeler: Thermalright T-Rad 2
PSU: OCZ StealthXStream Pro 700W (ZEKER)
APU: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Champion
RAM: OCZ Fatal1ty 4GB Dual Channel Kit 1066 Mhz

Is dit een beetje een aardige setup? Zeg allemaal wat er verbeterd zou kunnen worden... Bijv. de Scythe Mugen 2?

Laatst bewerkt:
Ik heb maar besloten om de pc met mijn verjaardag in komende januari te gaan bouwen! Dus tot dan heb ik nog een aardig systeempje staan maar rond die tijd hoop ik het geld wel bij mekaar te hebben :)

Dus graag, post hier wat leuke aanbiedingen etc. die je de komende tijd tegen komt, zou kunnen helpen:)

- moederbord is vrij zwak. Dit type heeft nogal wat problemen gehad, zover ik weet.
- Voeding: Waarom is deze zeker? De Stealthxstream is niet ocz's sterkste serie (ik schat in dat een 600/620W coolermaster beter is dan deze 700W -> als je wilt, dan wil ik het dit weekend wel eens nakijken)

hmm...
Tegen januari wordt het weer een compleet andere pc...

Dat zal vast, maar de rede is dat ik nu het geld nog niet heb, ben pas 15, dus dat gaat ook niet zo snel :)

Ik wacht echt opgewonden op Seven, met dx11 os... al weet ik daar nog niet zoveel van :P lijkt me wel gaaf, met Seven. Ik hoop dat tegen januari het i7 platform al beter betaalbaar is geworden, dat zou het een stuk interessanter maken :) En als je wilt, mag je van mij die voeding wel nakijken. :) graag zelfs!

Plaats de gevonden info graag hier, zodat ik er ook nog van leer ;)

Als jij echt pas in januari aan de nieuwe pc gaat, dan heeft dit topic nog weinig zin.

Zoals Mars zegt, tegen die tijd word het weer een geheel andere pc.

Je kan beter doorsparen en rond de tijd dat je gaat kopen nog eens een vraag plaatsen. Nu ga je antwoorden krijgen die niet meer van toepassing zijn tegen de tijd dat je gaat kopen.

En in de tussntijd kan je natuurlijk altijd zelf op onderzoek uitgaan en wat meer leren.

Ja dan heb je wel gelijk jah :) dan mag dit topic gewoon gesloten worden hoor :)

Gewwon een nieuw topic starten als je het geld bij elkaar hebt.:thumb:
Wat vandaag nieuw is is morgen oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan