Systeem is hersteld van een ernstige fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabiinetj

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Mijn computer slaat bij het minste en geringste vast. Dit is echt heel irritant. Ik kan bijvoorbeeld niet naar 'Configuratiesysteem' en 'Programmatoegang en -instellingen'.
Dan slaat mijn computer vast en komen er allemaal rare bibbers, etc. in het scherm te staan.
Als ik bijvoorbeeld 'The Godfather II' ga spelen dan slaat de computer ook vast en moet ik de computer opnieuw opstarten.

Deze fout krijg ik te zien als mijn computer weer opnieuw is opgestart:
C:\DOCUME~1\Jan\LOCALS~1\Temp\WER3c16.dir00\Mini042910-01.dmp
C:\DOCUME~1\Jan\LOCALS~1\Temp\WER3c16.dir00\sysdata.xml

Heeft iemand een idee? :(

Hoi,

Schoon je computer eens op en draai de controle-programma's zoals weergegeven in de bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hmm, nee dat gaat niet lukken.
Heb al een antivirus en een spyware ding. En ik ga niet nieuwe dingen installeren.
Weet iemand iets anders?

Hmmm .... kennelijk geen 'kenner'.
Maar succes ermee.

Systeem is hersteld van een ernstige fout, kan van alles zijn. Krijg je geen errorcodes? Welk antivirusprogramma en Firewall heb je? Kan beschadiging van Windows files zijn, infectie etc. Het minst wat je kunt doen en dat kan iederen is MBAM installleren en updaten en een scan doen. Dan vliegen geïnfecteerde registersleutels je misschien wel om de oren. Pc-opnieuw opstarten als dit wordt aangegeven.

Ruim ook eens op met CCleaner en doe een registerscan en reparatie (maak een back-up). Die eenvoudige zaken kun je allemaal zelf. Kom je er niet uit, dan moet je de pc wegbrengen.

Ik heb Kaspersky als antivirusprogramma.
Ik zal als ik straks op m'n computer ga al die dingen installeren.
Als dat gelukt is, dan laat ik dat weten.

En nee, als ik een kenner was dan had ik dit zelf kunnen oplossen. Dan had ik ook niet op dit forum hoeven zitten. Ik ben ook nog maar 16 en heb verder niets met computers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan