systeem kan mij nii aanmelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
de laatste tijd heb ik een beetje last van problemen met mijn pc (wie niet :confused: ) nu is het geval dat de pc (zodra hij klaar is met laden) de melding geeft dat het systeem mij niet kan aanmelden:shocked: ... dan gaat hij verder met windows word gestart... maar dat is nu juist het probleem want na die melding start hij dus niet verder... nu heb ik bij een start heel snel steeds op enter gedrukt omdat ik in een flits iets van een OK kon zien... zodoende kan ik mij dus aanmelden... maar het is nogal irritant!!! als iemand een oplossing heeft, graag :thumb:

jordy

Download Tweak_UI op deze link, installeer het, en start daarna Tweak_Ui vanuit de programmagroep Powertoys for Windows XP.

Klik open Logon -> Autologon

Vul in het bovenste veldje je inlognaam in, en klik daarna op Set Password. Vul daar je password in. Klik op OK.

Vanaf dan zou het zo moeten zijn dat je automatisch op het hierboven ingegeven gebruikersnaam met het ingegeven wachtwoord inlogt op XP. Hopelijk is daarmee dan je probleem verholpen.

Laat ons weten of je dit geholpen heeft.

Tijs.

kan niet worden gedownload...

Download Tweak_UI op deze link, installeer het, en start daarna Tweak_Ui vanuit de programmagroep Powertoys for Windows XP.

Klik open Logon -> Autologon

Vul in het bovenste veldje je inlognaam in, en klik daarna op Set Password. Vul daar je password in. Klik op OK.

Vanaf dan zou het zo moeten zijn dat je automatisch op het hierboven ingegeven gebruikersnaam met het ingegeven wachtwoord inlogt op XP. Hopelijk is daarmee dan je probleem verholpen.

Laat ons weten of je dit geholpen heeft.

Tijs.

ik kan niet op die site downloaden :confused: er staat nergens download ofzo... en ik had er nog 1 gevonden die alleen met winzip ofzo werkt en die was niet gevonden op mijn pc!!! ik winzip geinstaleert werkt het nog voor geen meter... ik moet gewoon een rechtstreekse download hebben zonder winzip--dingen!!! tanx!!!

Laatst bewerkt:
Directe link naar Tweak_UI is Deze

Laat ons weten of je je probleem met deze tool en de gewezen werkwijze hebt kunnen oplossen.

Tijs

Neeee!!!

tweak UI heeft er niet voor gezorgt dat mijn melding weg is gegaan... De melding luidt: het systeem kan u niet aanmelden... daarna komt er te staan windows xp word gestart... maar hij start dus niet!! weet iemand wat anders graag!!!

vind het nogal irritant om steeds op enter te blijven drukken waneer de pc opstart!

jordy

(en bedankt voor de gene die voor mij een oplossing weten :thumb: )

Yeeeeeeeeeeeeeeey

HIJ DOET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

na nog een keer opstarten ging het helemaal goed!!!!!!!! tanX man!!!

status vraag: HELEMAAL OPGELOST!!!!!!!:o :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan