Systeem loopt na verloop van tijd vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter dvham
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

ik heb een pentium 2 333 mhz met 128 mb ram en 8 gb hdd met als 2de hdd 2gb.

Verder staat er win98 op.

Wat is nu het probleem, als ik ongeveer een kwartier a half uur er mee werk gaat de pc af en toe kuren vertonen, loopt muis soms vast en kan ik niet eens normaal spelletje patience spelen want ook dan loopt ie erg stroef. Als ik dan nog even door blijf gaan. En ik stop er even mee gaat ie op screensaver wat normaal is. Als ik dan de muis aan raak loopt ie helemaal vast en krijg ik een kernel32.dll fout wat uiteindelijk terecht komt op een stackdump specifieke gegevens van deze fout heb ik helaas niet.

Hoop dat iemand mij op weg kan helpen????

Dave

Dat hoop ik dan ook maar. Ik ga het even controleren door andere te proberen.

Is er iets dat ik dit makkelijk kan controleren behalve een memory checker?

Denk niet dat het dit was. Want als ik nu de muis heen en weer haal dan hapert deze onderweg nog steeds. Zonder dat er iets open staat. EN ook geen internet verbinding aan.

PS het gaat om een andere pc en niet waar ik deze berichten vanaf plaats.

Klik een met rechts op 'deze computer' kies dan eigenschappen->tabblad prestaties->en kijk daar hoeveel systeembronnen je nog vrij hebt.
Heb je trouwens al gecontroleerd op spyware??

Lees het eerste bericht in onderstaande thread goed door en scan dus eerst met Adaware of Spybot, daarna je Hijacklog plaatsen
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=161468

Gooi ook eens je temp en temporary internet folders leeg, draai scandisk en laat je harde schijf eens in veilige modus defragmenteren.

73% procent beschikbaar

ps wat is het bestand c:\windows\system\tvwatch.exe want als ik deze sluit vanuit taakbeheer reageert de pc ineens weer, dat deed ik nu net.

TVwatch heeft met je TV-out van de AGP kaart te maken, zowel intel als asus maken hier gebruik van.

Ik zou toch maar even een spywarescan doen. Als die clean is kunnen we dat in elk geval uitsluiten.

Ik heb nu alles gedaan hijackthis ad aware spybot maar niks gevonden dus dat lijkt in orde. Wat kan het anders wezen?

Ik krijg geen melding maar gaat gewoon langzamer lopen en loopt op een gegeven moment vast en moet ik de pc uitschakelen en resetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan