• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Systeem melding !!!!????

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienjanssen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Hallo
forum experts

Na wat geknutsel heb ik dan toch met hulp van dit forum een leuk programmaatje geschreven, met een beetje hulp van iedereen is het perfect !!

waarvoor dank

mijn laptop is het er niet mee eens en geeft een venster met een uitroep teken en de volgende tekst.

ER ZIJN ONVOLDOENDE SYSTEEMBRONNEN VOOR EEN VOLEDIGE WEERGAVE

ik klik het weg en kan gewoon verder werken

Maar als ik het bestand op een andere sterkere pc ook nog eens probeer dan heb ik het zelfde
kijk eens naar het uitgekleedde bestand de gegevens die nodig zijn staan er in

ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is zelf denk ik aan de formule in d23

wie weet wat dit is !!??
groet Rien

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Arno

Die krijg ik niet gezipt en bevat commerciele info

Het euvel doet zich voor bij vertikaal zoeken in een kolom die 800 records heeft in die kolom zijn een aantal cellen nog leeg

groet rien

Hoi rienjanssen,

2 mogelijkheden:

Meer info over waar het fout gaat.
Bijvoorbeeld is het een formule of is het VBA code. En alle andere dingen die misschien van belang kunnen zijn.

OF

Wat betreft het niet kunnen zippen. -> Je mag hem ook zo naar me persoonlijk mailen
Wat betreft de commerciele info. -> Je mag het naar me mailen, ik zal het vertrouwelijk behandelen.

Wat betreft het niet kunnen zippen. -> Je mag hem ook zo naar me persoonlijk mailen
Wat betreft de commerciele info. -> Je mag het naar me mailen, ik zal het vertrouwelijk behandelen.

Gewoon de commerciële info wegdoen, dan kan het ook op het forum.

Een deel van de file deleten kan ook al helpen om het bestand kleiner te krijgen.

Wigi

No prob Arno, samen weten we nog altijd meer.

Bedankt voor de inzet, ook op zondagavond.

Wigi

Hallo
De ict adeling heeft me hetvolgende advies gegeven

toets crl + alt + delete

en kijk in de task list welke programma's het geheugen allemaal gebruiken

na wat afsluiten werkt het nu weer

( hoewel ik het vreemd vindt dat uitgerekend dit werkblad de problemen geeft )

een ande programma wat veel omvangrijker is geeft deze melding niet

Maar geacht forum ik kom hier terug als het alsnog niet werkt

bedankt voor de geboden hulp
groet Rien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan