Systeem niet op standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

zagato

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Sinds 15-10 heb ik een nieuwe PC.
Ben een analfabeet wat dat betrefd.
M'n scanner HP 3300C werd niet geaccepteerd, nu met behulp van Helpdesk gelukt maar sindsdien kan ik het systeem niet meer op standby zetten. Alles al geprobeerd energie beheer enz. De melding die ik krijg :

Het stuurprogramma voor standaardtoetsenbord (101/102) of Microsoft Natural p-/2- toetsenbordapp is er de oorzaak van dat de computer niet in modus Standby kan worden gezet Sluit alle toepassingen en probeer het opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, hebt u mogelijk een bijgewerkte versie van het sturprogramma nodig.

Ik weet dus echt niet wat ik hier verder mee kan.
Wie kan mij helpen dit op te lossen??
Zagato

Gokje

Het is een gokje maar je kan het proberen je doet er in iedergeval geen schade mee.
Verwijder je toetsenboord op apparaatbeheer en start opnieuw je computer op. hij instaleert opnieuw je toetsenboord met de basis drivers wie weet werkt het.

Jammer maar dat heb ik inmiddels al tig keer geprobeerd maar helpt helaas niet heb zelfs al een ander(oude) toetesenbord geprob. maar ook dat werkt niet

Ik heb ook een probleem met mijn standby! Ik heb een paar dagen men pc geformatteerd en daarna gwn terug windows xp op geinstalleerd dit gebeurde zonder problemen maar nadat ik terug opstarte merkte ik op dat de standby modus niet meer kan gebruikt worden.

Jammer, maar weet nu echt niemand raad op mijn vraag over het standby zetten van de PC??
Zagato

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan