systeem partitie spontaan leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoemie1985

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
hallo,

ik wou gister middag na thuis komst van het werk even op mijn computer.
dus ik zet hem aan en hij komt wel bij het inlog scherm van windows.
maar als ik probeer in te loggen loopt hij zo goed als vast kan alleen de muis aanwijzer nog zien bewegen.
Dus ik druk de computer uit en zet hem weer aan de computer begint windows te laden(windows logo +naam en dat laad balkje dat rond gaat) en dan geeft hij in eens een blauw scherm en start hij op nieuw op:confused: dus ik druk later 's avonds de windows cd er in en ga windows op nieuw installeren. en dan zie ik weer tot mijn verbazing dat de partitie waar windows op hoort compleet leeg is. Hij gaaf het zelfde aantal bytes aan die vrij waren als dat de partitie groot is.

gelukkig was alleen mijn windows partitie geformatteerd.:) maar ik vind het wel heel vaag dat hij spontaan mijn windows partitie formatteerd.
ik heb dit ook al een keer eerder gehad. zijn er meer mensen met dit probleem?

mijn besturingssysteem is windows xp professional.

ps: ik hoop dat hij in het juist forum gedeelte staat.

ik heb het al op gelost.
windows 7 gekocht en geïnstalleerd en daarna paar keer partitie controleren op fouten uitvoeren, computer daarna op nieuw gestart en laten controleren en nu is de harde schijf aardig weer op orde geloof ik.
partitie tabbellen waren blijkbaar niet helemaal 100% inorde, maar zoals het er nu naar uitziet draait hij weer als een zonnetje. :thumb::thumb::d:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan