Systeem piept en start verder niet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zippie64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
4
Systeem piept en start verder niet op! OPGELOST!!

Hoi, tot gisteren deed mijn pc het goed! Echter gisteravond sloeg de pc uit (ik vermoed hitte probleem) waarna ik hem opnieuw aanzette. Toen begon de pc te piepen maar er gebeurde verder helemaal NIETS! Wat zou een oorzaak kunnen zijn? Rebooten met cd of flop heeft géén resultaat! Kan de batterij van het moederboard een probleem zijn?? Graag jullie advies of ervaringen.... alvast heel hartelijk dank! :thumb:
Zippie

!! :cool: OPGELOST!! Hallo allemaal, dank voor de reacties, de videokaart was het niet, het was het batterijtje van het moederboard... die ga ik dus maar even vervangen!!
Dank dank dank!!!
 
Laatst bewerkt:
Nou als ie alleen maar piept bij het aanzetten, dan zou ik al eerste denken aan de voeding, als het korte piepjes zijn, dan zou ik denken aan je geheugen banken, en als het een vreemd verkoudend piepjes is, dan zou ik toch maar eens nadenken over een nieuwe haha....nee flauw.

Dus ja, advies, ik zou beginnen met de voeding, dit is het meest voorkomend probleem bij pc's.

grtjs jjw
 
Stekker al even uit de kast gehad, heeft dit geen resultaat dan even de bios resetten dmv battery verwijden enige seconden of dmv jumper.
Nog geen resultaat dan even de code van de biebjes opnemen en kijk dan HIER even.
 
het kan ook zijn dat het aan de video kaart licht dat hij geen stroom genoeg krijgt heb ik ook aan de hand gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan