Systeem probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Goedemorgen,

ik zit met een paar vage problemen, ik weet niet of het hardwarematig of softwarematig is daarom stel ik hier maar de vraag. Ik krijg vrij vaak errors van applicaties, ook al bij het opstarten, dan logtie in in windows en dan krijg ik iets dat AVGINET.exe een fout heeft veroorzaakt en moet worden afgesloten. Daarnaast krijg ik dergelijke meldingen ook wel is als ik op internet zit. Verder sluit een spel zomaar af, gewoon zonder error, zit ik opeens op t bureaublad. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Groeten,

Bram

Probeer eerst eens op spyware te scannen met Adaware of Spybot en draai eens Ccleaner om de boel goed op te schoonen (deze progjes kun je vinden bij gratis software op deze site).
En een goede virus scanner spreekt vanzelf natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Oke zal ik doen! Ik moet nu ff naar school maar als ik thuis kom doe ik t direct :)

AVGINET.exe is de update module van je AVG virusscanner en daar heb je dus een probleem mee.
Verwijder AVG eens en kijken of je het probleem nog steeds hebt.

Beide dingen gedaan, spyware verwijderd en AVG. Ben AVG nu opnieuw aan het downloaden :) heeft één van jullie ook enig idee waar dat zomaar afsluiten van een spel aan kan liggen?

Met vriendelijke groet,

Bram

Kan het te maken hebben met mn hardeschijf? Een 160 GB WD sata niet gepartitioneerd en niet gedefragmenteerd. Ik denk dat het namelijk niet veroorzaakt wordt door het geheugen / moederbord want dan zou dr wel een error verschijnen denk ik of een blauw scherm. Logboeken zijn ook leeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan