Systeem samenstellen, wat vinden jullie hiervan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik wil binnenkort (over paar maanden) een nieuwe pc gaan kopen en ik zit erover te denken zelf samen te stellen.

Hoeft opzich geen echte game pc te zijn, maar bijvoorbeeld FS-X moet er wel goed op draaien.

Ik heb het volgende in gedachte:

Moederboard: Asus P5B-E
CPU: E6600 Core2 duo 2.40 ghz
Videokaart Asus EN7950GT 512 MB
Geheugen Kingston Dimm 1 GB DDR2-6400 800 mhz

Harddisk, dvdbrander enzo heb ik nog.

Nog tips mbt een behuizing, waar moet ik op letten?
Welke cpu koeling raden jullie me aan? of zit die al bij je cpu?

Misschien wel, zullen misshien nog wel wat wijzigingen komen, maargoed, wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze videokaart, of hebben jullie een beter alternatief voor een videokaart (ongeveer zelfde prijs, +/- 300/350 euro)

Leuk setje lijkt mij. Bij de Intel zit een cooler als het een "Boxed" is, let daar dus even op, en over een paar maanden zal dit een stuk goedkoper zijn als nu, zo kun je het het ook zien. :)

Laatst bewerkt:
Leuk setje lijkt mij. Bij de Intel zit een cooler als het een "Boxed" is, let daar dus even op, en over een paar maanden zal dit een stuk goedkoper zijn als nu, zo kun je het het ook zien. :)

Ja inderdaad, daarom zeg ik, wie weet veranderd er nog iets, bijvoorbeeld iets snellere processor nog, of andere videokaart die beter is, dat spul is over aan paar maanden wel weer goedkoper, de core2duo is nu natuurlijk net uit

Is de cooler die bij de boxed versie zit trouewns een goede cooler? Of kan ik toch beter een andere cooler nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan