systeem tegen server programeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiennes

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
207
Beste codekloppers:thumb:

Ik heb een applicatie gemaakt, althans hij is bijna klaar. Deze applicatie telk 4 gebruikers met verschillende gebruikersrechten.
Deze gebruikers moeten zichzelf inloggen op Windows server 2008. Dit alles gebeurd op VmWare (Met dit programma creëer je een virtuele omgeving) Het is een opdracht voor school.

Wat wil ik:

Mijn gebruikers moeten aanmelden op de server. Via een VPN, dit alles is mogelijk. als ze inloggen op de server moeten ze ook meteen ingelogd ijn op de webapplicatie, met hun gebruikersrechten. Hoe doe je dat?

BVD!
 
Beste codekloppers:thumb:

Ik heb een applicatie gemaakt, althans hij is bijna klaar. Deze applicatie telk 4 gebruikers met verschillende gebruikersrechten.
Deze gebruikers moeten zichzelf inloggen op Windows server 2008. Dit alles gebeurd op VmWare (Met dit programma creëer je een virtuele omgeving) Het is een opdracht voor school.

Wat wil ik:

Mijn gebruikers moeten aanmelden op de server. Via een VPN, dit alles is mogelijk. als ze inloggen op de server moeten ze ook meteen ingelogd ijn op de webapplicatie, met hun gebruikersrechten. Hoe doe je dat?

BVD!
Windows server 2008 stap er van af .Maak een ubuntu server erbij met apache en maak een loginscript die de rest verzorgdt. blijf je binnen windows server klik op je server start ga naar uitvoeren klik dcpromo ... volg wizard LET OP in werkelijkheid dient er een hub te zijn geinstalleert .
Verder bij het experimenteren klik je recht op "deze computer" beheren(of taalafhankelijke variant bijgevolg zie je hier al mijn taalafhankelijk ergernis) kan je eens neuzen bij accound of gebruikers "LET OP GROEPEN" En verder installeer nooit appache op een windows server (indien je ooit naar een linux wil gaan )Dit om errors te voorkomen Als uw scripts op een linux werken werken ze ook op windows.als ze op windows werken is het niet zeker dat ze op een linux werken dus kan je niet porteren naar een goedkoope hosting één voorbeeld hoofdletter gevoeligheid in bestandsnamen.Een ander voorbeeld hoe ga je controleren of de dns aanwezig is windows ???kan het nog niet volgens mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan