Systeem traag na upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubbele

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Ik heb me systeem geupgrade, (zie systeem) de nieuwste drivers er opgezet maar met installeren of een spel opstarten is hij traag. De muis reageert dan heel slecht en af en toe slaat alles vast.
Zou het met de harde schijfen te maken kunnen hebben dat de een op een hoger ?? draait als de andere ??
hoe kan ik zien of dat zo is ??

Volgens mij heb je een verkeerde update geinstalleert.

Dus volgens mij ligt het niet aan je harde schijf.

Welke update dan ??mouse, videokaart. geluidskaart, directx ??
Misschien de 4in1drivers ??
Ikheb ff gekeken met aida32 naar mijn harde schijfen de ene is een type 47 en de andere type 80 dit zegt mij dus verder helemaal niets

Het was de 4in1driver.
Ik installeerde die nooit omdat onder 98 me systeem telkens crashte als ik 4in1 drivers erop zette dus denk je er niet meer aan.
Maar het lichtje ging branden als je alles gaat nalopen en dan ine :)
dus de neiuwste gedownload, geinstalleerd en geen stotterende mouse meer, installeren gaat ook 4 keer zo vlug. Alleen het vastlopen van het scherm is er nog steeds (mouse kan ik wel bewegen?) maar voor de rest werkt er niets meer resetten is dan de enige oplossing.
Het valt me wel op dat het lampje van de harde schijf blijft branden, lijkt net alsof die zegt: doe het zelf ik doe lekker niets meer. dus misschien toch wel een harde schijf probleempje erbij ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan