systeem uitlezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley80

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hoi

Misschien staat deze vraag in de verkeerde rubriek maar ik rpobeer het toch maar. Is het mogelijk om een activiteitenlog in te zien van een pc?

Mijn pc wordt door meerdere personen gebruikt en volgens mij gebeuren hier dingen op die eigenlijk niet kunnen.

Geschiedenis en "recently opened" geven geen opheldering (wordt telkens gewist).

Maar kan ik ergens binnen Vista een dergelijk log zien zoals,
- opstart en afsluit tijden
- welke websites bezocht en hoe vaak en hoe laat en met welke gebruikersnaam en zo.
- welke documenten bekeken
- etc

Ik hoop dat iemand me op korte termijn kan helpen.

alvast bedankt.

Groeten,

Wesley

Ik weet dat het de registry van windows alle bezochte sites blijven staan (zelfs als geschiedenis wordt gewist) alleen maar als het register wordt schoongemaakt worden ze weggehaald, daar zou je eventueel kunnen kijken voor de sites, wat betreft opstart/afsluit tijden zou ik je niet kunnen helpen.

uitlezen registry

Ik weet dat het de registry van windows alle bezochte sites blijven staan (zelfs als geschiedenis wordt gewist) alleen maar als het register wordt schoongemaakt worden ze weggehaald, daar zou je eventueel kunnen kijken voor de sites, wat betreft opstart/afsluit tijden zou ik je niet kunnen helpen.

en waar ga ik dat vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan