Systeem upgraden!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsKuijt

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
7
Beste iedereen die dit leest,


Ik zou graag mijn systeem willen upgraden, maar de tijd gaat zo snel op de digitale snelweg dat het mij even allemaal ontschoten is!

Dus graag jullie ideetjes om mij weer verder te helpen!


Zie pics voor specificaties,

zou graag andere processor erin willen stoppen, vraag is of dit moederbord dat aankan!

Gebruik: redelijk zware spellen, tekst verwerken, internet, video bewerken....

Budget € 300-, (plus minus)


Hoor graag van jullie,

Groet

Niels Kuijt
 

Bijlagen

  • CPU.jpg
    CPU.jpg
    36,3 KB · Weergaven: 48
  • Mobo.jpg
    Mobo.jpg
    28,2 KB · Weergaven: 43
  • Werkgeheugen.jpg
    Werkgeheugen.jpg
    25,9 KB · Weergaven: 48
  • Grafische kaart.jpg
    Grafische kaart.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Budget? Wat wil je met je pc kunnen? Games spelen, video/fotobewerkingssoftware?
 
Het moederbord (m.i. inc. de thans aanwezige voeding) ondersteunt:

alle AMD 939-pins Athlon™ 64 X2 Dual-Core processors met 1 MB x 2 of 512 KB x 2 L2-cache, die gebaseerd zijn op de 64-bit architectuur. Deze Leveren betere multithreaded / multitasking prestaties dan Athlon™ 64 FX / Athlon™.
 
Het moederbord (m.i. inc. de thans aanwezige voeding) ondersteunt:

alle AMD 939-pins Athlon™ 64 X2 Dual-Core processors met 1 MB x 2 of 512 KB x 2 L2-cache, die gebaseerd zijn op de 64-bit architectuur. Deze Leveren betere multithreaded / multitasking prestaties dan Athlon™ 64 FX / Athlon™.

Ok bedankt, voor de rest ziet alles er nog goed uit en kan dus blijven zitten?!
 
Tja, de videokaart is nu niet bepaald een snelheidsmonster, de hoeveelheid RAM wel oké.
 
Tja. Processor upgraden is haast niet mogelijk.
Geheugen kan je niet mee nemen.
Voeding is flut.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...192535]=1&product[210564]=1&product[213072]=1
Is het beste wat je dan kan krijgen. Nog wel een leuke stap tov je huidige systeem, maar toch iets minder.

Misschien is het beste advies wat ik je kan geven wel om alleen een goede videokaart te kopen en goede voeding.
Dan doorsparen en de rest van het systeem aanpakken.
 
Laatst bewerkt:
ok, laten we zeggen dat het budget iets opgeschroefd is! 500! wat zou je me dan adviseren? groeten niels, trouwens bedankt voor nu alvast!
 
ik ben altijd gewend om op cool-prices.nl te bestellen! maakt dit nog wat uit?
 
beetje late reactie, maar goed voor andere mensen: een am2(+) cpu past never op een socket 9xx (wat was het ook alweer)
een nieuw systeem is het beste wat je kan nemen.
 
Heeft topicstarter of iemand anders in dit topic dan iets dergelijks geschreven?
 
stom van me:evil:
heb vanmiddag misschien wel 20 hele topics/vragen gelezen, en post dit bij de verkeerde.
sorry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan