Systeem veiligheidscopy

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrusaloisius

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Stomme vraag misschien, maar er is nu gevraagd door mijn baas om een veiligheidscopy tre maken van het systeem. Waar staat dat systeem????

Volgens een ander forum staat er ook al deze volgorde

1. Ga naar [Systeem]
2. Ga naar [Kopiëren]
3. Ga naar [Veiligheidskopie maken.]
4. Klik op de knop 'Bladeren'
5. Zoek bij 'Opslaan in' het station van de cd-brander

Maar waar is dat systeem te vinden, als ik dat eenmaal weet gaat de rest wel.

Alvast bedankt...:shocked:

Is het niet handiger om aan je baas te vragen wat hij bedoeld?

Bedoelt ie niet gewoon een backup van het systeem nemen? Dus gewoon met backupprogramma?

Nee, hij liet mij het nog zien voordat hij wegging voor 3 maanden. Helaas heb ik het toch nit onthouden. Hij bedoeld misschien wel een agenda van ons met daarop het onderdeel systeem, maar het komt mij meer bekend voor dat hij ergens met de rechtermuisknop via systeem naar kopieren ging etc....

Ik heb een vermoeden dat het met een bepaald programma moet, kan dat kloppen?

Hij liet het zien gewoon zonder extra CD's of programma's, maar misschien zal het toch de agneda zijn die alleen beveiligd moet worden via een back-up. Ik zal morgen nog eenmaal kijken of er een optie systeem in de agenda staat vermeld. Kan me echter niet zo herrineren en dacht aan een echte systeem veiligheidscopy

ik denk namelijk ook dat je gewoon een backup zal moeten maken volgens je baas ;)

De handleiding doet me vermoeden dat het van een ander programma is dat je moet draaien. Overigens zou dat meteen verklaren waar je moet beginnen: in dat programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan