Systeem Versnellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Wat kan ik doen om me pc nog sneller te maken.

heb pass een nieuwen Video Kaart gekocht die is perfect
deze pc haalt Gemiddeld 15,000 Punten met 3Dmark06

wat kan ik nog meer toevoegen Geheugen kan niet hoorde ik gister dan moet ik nieuwen drivers en Windows 64Bit kopen ..

computer.gif
Computer
  • Fabrikant: HP-Pavilion
  • Computermodel: KN408AA-ABH m9260.nl
  • Computernaam: PC_VAN_PATRIC
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem
motherboard.gif
Moederbord
  • Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.
  • Model: Benicia
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: BIOS Date: 01/31/08 10:59:20 Ver: 5.19, versie 5.19
  • Aansluitingen: PCI-E x16 (Gebruikt), PCI-E x1 (Vrij), PCI-E x1 (Vrij), PCI1 (Vrij)
  • Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J3A1 (FireWire), J9A1 (Video), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J5A1 (USB), J5A1 (USB), (Geen), J6J1 - SATA1 (Geen), J6J2 - SATA2 (Geen), J6J3 - SATA3 (Geen), J6J4 - SATA4 (Geen), J6J5 - SATA5 (Geen), J6J6 - SATA6 (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - SYSTEM FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen)
processor.gif
Processor
  • Model: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8200 @ 2.66GHz
  • Kloksnelheid: 2667*MHz
  • Socket: CPU 1
memory.gif
Geheugen
  • Grootte: 3071*MB RAM
  • Type(s): 512*MB RAM (DDR2, DIMM), 1024*MB RAM (DDR2, DIMM), 512*MB RAM (DDR2, DIMM), 1024*MB RAM (DDR2, DIMM)
harddisk.gif
Hardeschijf
  • Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)
  • Grootte: 465,76*GB (457,77*GB (C:) + 7,99*GB (D:) )
  • Vrije ruimte: 299,21*GB (297,63*GB (C:) + 1,58*GB (D:) )
drives.gif
Stations
  • Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend, K: Verwisselbare schijf, L: Verwisselbare schijf, M: Verwisselbare schijf, N: Verwisselbare schijf
  • Model(len): C: WDC WD5000AAKS-65YGA0 SCSI, D: Generic USB SD Reader USB Device USB, E: ATAPI DVD A DH16A3L, K: Onbekend, L: Onbekend, M: Onbekend, N: Onbekend
soundcard.gif
Geluidskaart
  • Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio
videocard.gif
Videokaart
  • Model: NVIDIA GeForce GTS 250
  • Beeldprocessor: GeForce GTS 250
  • Geheugengrootte: 1024*MB VRAM
  • Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 8.15.11.8618
display.gif
Beeldscherm
  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1440x900
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 59*Hz
mouse.gif
Muis
  • Fabrikant: Microsoft
  • Model: HID-compliant muis
  • Aantal knoppen: 0
  • Aansluiting: USB
keyboard.gif
Toetsenbord
  • Model: Microsoft eHome MCIR 109-toetsenbord
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12
networkcard.gif
Netwerkkaart
  • Model(len): Realtek RTL8168C/8111C Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3), USB Wireless 802.11 b/g Adaptor (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1 (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8 (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 192.168.123.189, MAC: 00:1E:8C:B6:09:E4, DHCP: 192.168.123.254 & IP: 192.168.70.1, MAC: 00:50:56:C0:00:01, DHCP: & IP: 192.168.94.1, MAC: 00:50:56:C0:00:08, DHCP:
directx.gif
DirectX
  • Versie: 10.1
operatingsystem.gif
Besturingssysteem
  • Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
  • Versie: 6.0.6001
  • Service Pack: Service Pack 1

info.gif
Gegenereerd door*
fkinfotl.gif
Flitskikker InfoTool (Versie 2.3.0.23)

Hoi

Tja hoe snel(en dat zit tussen je oren)wil je het hebben????.
Een ander processor kan een mogelijkheid zijn wellicht.(indien dat allemaal ondersteunt wordt)

Mijn idee is gewoon dat je accepteerd hoe snel(en voor jou gevoel hoe langzaam)dit systeem is en wil je echt sneller wat dan ook echt merkbaar is dan zal je naar een geheel ander systeem moeten gaan.....

Hoi,

Je kan niet meer geheugen erin zetten maar wel sneller en dan bedoel ik qua timmings maar of dat erg veel snelheid verschil oplevert denk ik niet maar het is een optie maar opzich is dat toch een mooie score.
En dan zou je nog kunnen overclocken maar dat brengt wat gevaar met zich mee.
Modag

ik denk dat je geen meer vram kan toevoegen op je kaart en ik zie eigenlijk je hebt geen sata drive maar een scsi merk je er verschil in ?? scsi heeft toch een brede stekker??

ik denk dat je geen meer vram kan toevoegen op je kaart /QUOTE]

en wat zou dat sneller maken??

scsi: De SCSI-bus en SCSI-schijven liggen aan de bovenkant van de markt en worden vooral gebruikt op de wat zwaardere computers, zoals werkstations, servers en minicomputers. SCSI-schijven hebben tegenwoordig toerentallen tot 15000 rotaties per minuut(rpm).

ik denk dat je geen meer vram kan toevoegen op je kaart /QUOTE]

en wat zou dat sneller maken??

scsi: De SCSI-bus en SCSI-schijven liggen aan de bovenkant van de markt en worden vooral gebruikt op de wat zwaardere computers, zoals werkstations, servers en minicomputers. SCSI-schijven hebben tegenwoordig toerentallen tot 15000 rotaties per minuut(rpm).

Ok vandaar Wd Drives vind ik zelf opzich best wel snel en dan heb ik een portable versie ervan externe

nee hij is niet langzaam maar ik wil hem sneller maken.

Maar zo te zien is het all op zen limit. ? :eek: :D

Gewoon verder niks aan doen!

:thumb::thumb:

Zoals al gezegd door me: Mijn idee is gewoon dat je accepteerd hoe snel(en voor jou gevoel hoe langzaam)dit systeem is en wil je echt sneller wat dan ook echt merkbaar is dan zal je naar een geheel ander systeem moeten gaan.....

Naja misschien een ssd er in zetten. Dat past sowieso. Vervolgens je ssd als boot disk gebruiken en ik denk dat je dan al een heel stuk sneller zit. Er is echter wel een nadeel, SSD's zijn duur. Voor een SSD moet je toch al gauw op € 180,- reken voor een 60 gb model.

ps. SSD = Solid State Disk ofwel een hardeschijf gemaakt van flashgeheugen. Ze zijn hebben niet veel opslag maar zijn wel snel.

okee bedankt voor de reacties..
Nou als ik het geld weer voor heb dan koop ik wel nieuw systeempje waar me video kaart ook inpast maar dan wel sneller moederbord en Processor :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan