Systeem voor livescore + facebook/twitter balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjaschij

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Goedemorgen,

Ik hoop dat ik mijn vraag in de goede categorie stel, indien niet excuses hiervoor.

1 juni as organiseer ik een voetbal toernooi met aansluitend een feestavond. Dit toernooi is inmiddels een beetje uit de hand gelopen en telt nu 32 teams (dus een man of 320, 7 tegen 7). Omdat het bijhouden van de scores op papier geen doen (meer) is en omdat men willen weten hoeveelste ze staan, wat de ander gedaan heeft etc. wil ik daar een systeem voor maken. Het punt is alleen wat en hoe moet ik maken.

Wat ik zou willen:
- Een soort simpel systeem waarin alle scores in verwerkt kunnen worden (denk aan een simpel excel ding).
- Maar nu komt het lastige gedeelte (denk ik).. de gegevens "standen" "volgende wedstrijden" "uitslagen" die dat "excel" bestand genereert moeten automatisch uit dat systeem getrokken worden en in een wat mooier vormgegeven beeld op de schermen geprojecteerd worden. Handig detail, het wedstrijd schema is een week van te voren bekend en loopt ook altijd volgens schema (dus op tijd).
- Naast het kader met de uitslagen, volgende wedstrijd etc. wil ik een simpele slideshow met de sponsoren laten zien. Dit is eenvoudig en kan ik zelf maken.
- En indien mogelijk, zou ik onder in het scherm een balk willen hebben met daarin twitter/facebook berichten die over het Toernooi gaan. Dit is niet noodzakelijk maar zou wel super zijn als dat mogelijk is.

In de bijlage layout.PNG, heb ik een layout toegevoegd hoe ik graag het scherm ingedeeld zou willen hebben, misschien dat het zo wat duidelijker is.

Ik weet dat mijn vraag nogal complex en uitgebreid is en indien sommige dingen niet duidelijk zijn laat het maar weten.

Hopelijk kan iemand mij helpen, al is het maar in de juiste richting.

Alvast bedankt, Gr John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan