Goede middag
nadat ik gisteren me pc zonder problemen heb uit gezet en vanochtend weer wou aan zetten geeft het systeem geen beeld meer en piep 1xlang en 3x kort zoals aangegeven zou dat iets met de video kaart te maken moet hebben maar zelfs als ik die er uit trek en tevens alle kabels hdd/dvd etc 1 reepje geheugen bios reset blijft het probleem zich voordoen mijn systeem
asus striker extreme
Intel Core 2 Duo E6850 3.00GHz niet overgeclock ofzo
4xddr2 2gb 800mhz geheugen standaard
antec 850watt truepower voeding
nvidia 8800ultra 768mb ddr standaard
en meerdere hdd en dvd spelers/branders
vista ultimate 64bit/xp pro 32bit
heeft zich al eens eerdere een probleem voorgedaan dat me systeem andere belast steeds uitviel dat ivm de oude voeding van 550watt wat te licht bleek te zijn of het kwam omdat het een htc voeding was
maar naar plaatsing van de 850 geen enkel probleem meer gehad en draai op de 0901 bios versie alle hulp is welkom ik heb nog een andere video kaart geregeld die ik vanavond kan proberen hoop iedergeval me mobo niet heb denk ik nog wel garantie asus 3jaar als ik dat goed heb maar ik wil gewoon weer zo snel mogelijk world of warcraft spelen
btw ook all mogelijke rand appratuur etc lost getrokken
nadat ik gisteren me pc zonder problemen heb uit gezet en vanochtend weer wou aan zetten geeft het systeem geen beeld meer en piep 1xlang en 3x kort zoals aangegeven zou dat iets met de video kaart te maken moet hebben maar zelfs als ik die er uit trek en tevens alle kabels hdd/dvd etc 1 reepje geheugen bios reset blijft het probleem zich voordoen mijn systeem
asus striker extreme
Intel Core 2 Duo E6850 3.00GHz niet overgeclock ofzo
4xddr2 2gb 800mhz geheugen standaard
antec 850watt truepower voeding
nvidia 8800ultra 768mb ddr standaard
en meerdere hdd en dvd spelers/branders
vista ultimate 64bit/xp pro 32bit
heeft zich al eens eerdere een probleem voorgedaan dat me systeem andere belast steeds uitviel dat ivm de oude voeding van 550watt wat te licht bleek te zijn of het kwam omdat het een htc voeding was

btw ook all mogelijke rand appratuur etc lost getrokken
Laatst bewerkt: