Systeem werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Help!

Ik was bezig met een kast maken voor me pc! Ik had alles uit me pc gehaald. Nu stop ik het er weer in. En hij staat 3 seconden aan. En dan sluit hij af. Ik heb niks veranderd alleen de aan/uit knop veranderd door een schakelaartje wat overigens wel werkt. Wie weet de oplossing? Is iets kapot gegaan. Ik heb de stekkertjes nog een keer na gekeken of niet iets los zat.

BVD

Probeer eens om je kaarten er om de beurt uit te halen en daarna weer op te starten, wat ie dan doet.
Misschien kan je zo de boosdoener te pakken krijgen.
Maar dit kan zoveel zijn he:confused:

Sterkte!

er zitten bijna geen kaarten in. Het is bijna allemaal onboard. Alleen netwerk kaart en een Skoochie (of hoe je dat ook mag scrijven. voor mijn CD speler wat ook al heel oud is)

Het is een gekregen PC namelijk. Dus vandaar slechte systeem. Maar ik moet nog keer nieuwe inhoud kopen. Maar als ik weet wat kapot is. Dan weet ik ook wat ik sowieso moet kopen.

Geplaatst door Rimsic
Help!

Ik was bezig met een kast maken voor me pc! Ik had alles uit me pc gehaald. Nu stop ik het er weer in. En hij staat 3 seconden aan. En dan sluit hij af. Ik heb niks veranderd alleen de aan/uit knop veranderd door een schakelaartje wat overigens wel werkt. Wie weet de oplossing? Is iets kapot gegaan. Ik heb de stekkertjes nog een keer na gekeken of niet iets los zat.

BVD

Wat voor schakelaartje? En als je schakelaartje aan doe en gelijk weer uit wat gebeurt er dan?

Een machine schakelaartje. Een soort joystickje.

2821.jpg

die schakelaartjes die boven op de pc zitten. (dit is neit mijn pc)

Zodra je dat schakelaartje gebruik maakt het sluiting, een deurbel schakelaar is daar wel geschikt voor!!

Er is hier een Topic over maar die kan ik niet zo snel vinden

dus dat schakelaartje kan niet?

ik heb alles los gehaald zit alleen nog op de voeding aangesloten. Doet hij het ook niet. Ik had al gehoord dat misschien het spoeltje kapot was ofzo. Dus dat word een nieuw moederbord

Opgelost

Ik zie het. De schakelaar was dus fout nu moet je de schakelaar aan doen en dan meteen weer uit ;) dan werkt hij perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan