systeem ziet flashkaart-sleuven en usb-sticks niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldleive

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Berichten
23
Hoi,
Mijn pc ziet de sleuven niet meer voor de flash-kaartjes uit mijn camera. Bovendien ziet hij geen usb-sticks meer.
Het gekke is dat hij mijn externe LaCie schijf (die ik op dezelfde usb-poort zet) WEL ziet.
Van de usb-stick ziet hij wel het stuurprogramma, maar niet de bestandenmap. Hij wil het stuurprogramma overigens niet opstarten.

Wie o wie?

rl
 
Hoe lang al? Probeer is een Systeemherstel naar een datum toen je het probleem nog niet had.
 
Hoi,
Nog bedankt voor de reactie.
Helaas hielpen terugzetten en systeemherstel niet meer. Systeemherstel bleef hangen in het laatste scherm zodat ik in een loop bleef zitten. Er zat niets anders op dan een volledige schone her-installatie te doen. Ben ik even blij dat ik al mijn docs en progs altijd naar mijn externe LaCie dupliceer!
Alles doet het nu weer.
Mijn pc loopt weer als een trein. Kennelijk moet je toch 1x per jaar(?) een schone herinstallatie doen om je pc weer echt gezond te krijgen. Het is wel leuk om al die onderhoudsprogs te laten draaien zoals virusscanners, registeropschoners en defraggers, windowwashers en weet ik wat al meer, het blijft altijd wat teleurstellend vind ik.

rl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan