Systeembeheer en administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferreman

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Hoi allemaal,

dikke problemen hier. Ik kan geen enkel programma installeren (exe file).
Had vandaag vista geinstalleerd en nu ik itunes wou installeren zegt hij : de systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.
Ook nog bij een ander programma zegt hij : you must be logged in as an administrator when installing this program.
Heb me suf gezocht al de hele dag op internet maar niets wil helpen....

Wie kan mij helpen???
Alvast bedankt voor de moeite

Klik een keer met de rechtermuis op setup.exe dan de optie als administrator uitvoeren

Klik een keer met de rechtermuis op setup.exe dan de optie als administrator uitvoeren

Dit zou een oplossing kunnen zijn en een vrij simpele maar lukt echt niet, verscheidene keren geprobeerd maar helaas. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding!
Alvast bedankt voor je antwoordt !

De account die je gebruikt, hoe komt het dat die beperkt is?
Normaal bij de installatie is de eerste account die je aanmaakt met administrator rechten.
Heb je niet per toeval je eigen rechten afgenomen in account beheer?

De account die je gebruikt, hoe komt het dat die beperkt is?
Normaal bij de installatie is de eerste account die je aanmaakt met administrator rechten.
Heb je niet per toeval je eigen rechten afgenomen in account beheer?

Om eerlijk te zijn, ik weet het niet, ik heb ook al vanalles geprobeerd.....
Ik ken ook echt niks van al die instellingen ivm accountbeheer.....
Das voor mij een raadsel....

Als je in safe mode opstart, heb de je optie om als administrator in te loggen.
Daarna kan je de rechten van je eigen account instellen.

Als je in safe mode opstart, heb de je optie om als administrator in te loggen.
Daarna kan je de rechten van je eigen account instellen.

Als ik opstart in veilige modus dan start hij op maar zie ik nergens een optie om als administrator in te loggen...

Hoi Harry,

heb gekeken en stap 4 en 5 zijn intressant omdat ik die nog niet gezien had.
Heb het gedaan maar is toch vrij moeilijk, althans voor mij...
Ik heb de boel terug geformateerd en tijdens de installatie kom ik dan ook geen één optie of iets anders tegen ivm accounts en administrators....
Maar ineens kon ik wel een willekeurig programma installeren, alleen itunes niet.
Die laatste versie van itunes 7.6 geeft problemen maar ik kon wel versie 7.2 installeren zonder problemen.
Als ik dus 7.6 wil installeren krijg ik de melding : deze uitgever mag geen software op uw computer uitvoeren. Ik moet dan die blokkering opheffen maar.....:(

THANK U

Bij mij lukt het wist gelukkig het wachtwoord van de administator
maar ik ben zelf beheerder hoe is dat dan mogelijk dan ik niks kan instaleren?:eek:

Hoi !

Zie de link in m'n vorige post.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan