Systeembeheer niet in configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Op het configuratiescherm onder "Prestaties en Onderhoud" komt systeembeheer voor. Uit het verleden weet ik dat hierin verschillende onderdelen staan. Maar nu krijg ik een heel leeg scherm te zien waar niets in staat. Waar zijn al die onderdelen gebleven?

Theo

Staan ze nu niet onder start?
Rechtsklik anders op de taakbalk, eigenschappen, menu start, aanpassen, geavanceerd.
Ergens, in het ovenste gedeelte van dat lijstje zie je de mogelijkheid om systeembeheer onder start te krijgen.

Heb je misschien met start/alle programma's gewerkt?
B.v. in mappen gezet. Daardoor kun je systeembeheer kwijtraken op de een of andere manier.

Inderdaad lukt het op deze manier om systeembeheer onder start te krijgen. Maar als ik via start naar systeembeheer ga krijg ik de melding "leeg" te zien. Dit lost mij probleem dus niet op. Ik heb niet met start/alle programma's gewerkt en ik heb de onderdelen ook zeker niet in mappen gezet. Op een andere manier zijn die onderdelen van systeembeheer verdwenen.

Op deze machine ook plotseling de map leeg vandaar.
Kan het helaas nu niet op mijn eigen pc controleren.
Dan zou het weer iets van Microsoft zijn.

Had je al onder start/bureauacc/systeembeheer gekeken? Daarin komen ze ook voor.
Zo niet...
Je kunt ook in system32 de programma's apart oppikken lijkt me. Ik zag Services in ieder geval al daarin zitten.
Dan werkt het voorlopig wat beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan