systeembeperking outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingridelly

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2005
Hallo,
Ik weet dat dit probleem al eerder gemeld is, maar het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik dit kan oplossen:
Bij doorlinken vanaf email, krijg ik de boodschap dat er systeembeperkingen zijn en contact op moet nemen met
systeembeheerder.
Gebruik windows 7. Microsoft outlook 7
Kan iemand mij alsjeblieft nog een keer duidelijk adviseren?
Hartelijk dank bij voorbaat

Als je ooit Google Chrome geïnstalleerd had staan maar nu niet meer en die problemen ná de deïnstallatie van Google Chrome begonnen zijn, dan kun je hier hopelijk de oplossing vinden.

Tijs.

dank je wel

dank voor je snelle reactie: ik ga het proberen

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is toch echt wel heel erg ingewikkeld hoor. Kom er nog niet uit~Staat overal bij omschrijving van de regkey:geen waarde ingesteld.
Dus kan niks van google chrome vinden. Was inderdaad eerder geinstalleerd, maar weer verwijderd.

Laatst bewerkt:
1. Zet de Internet Explorer instellingen terug naar standaardwaarden zoals aangegeven in de link.
2. Importeer de .reg bestanden die hij ter download aanbiedt (hier.
Pak die uit, zodat er 2 .reg bestanden beschikbaar komen (http.reg en https.reg).
De manier om die .reg bestanden te importeren is afhankelijk van welke Windows versie je gebruikt:
a. Gebruik je XP, dan kun je dubbelklikken op beide bestanden je Ja geven of het aan de registry moet worden toegevoegd.
b. Gebruik je Vista of Windows 7, dan regedit.exe starten op de aangegeven manier, op de vraag over Doorgaan (omdat Administrator-rechten vereist zijn) Doorgaan klikken, en dan via Bestand -> Importeren eerst het ene en op dezelfde manier daarna het tweede .reg bestand importeren.
3. PC herstarten en hopelijk is het probleem dan over.

Succes,

Tijs.

Topic verplaatst van sectie "Windows Outlook express" naar sectie "Microsoft Office /Outlook".

1. Zet de Internet Explorer instellingen terug naar standaardwaarden zoals aangegeven in de link.
2. Importeer de .reg bestanden die hij ter download aanbiedt (hier.
Pak die uit, zodat er 2 .reg bestanden beschikbaar komen (http.reg en https.reg).
De manier om die .reg bestanden te importeren is afhankelijk van welke Windows versie je gebruikt:
a. Gebruik je XP, dan kun je dubbelklikken op beide bestanden je Ja geven of het aan de registry moet worden toegevoegd.
b. Gebruik je Vista of Windows 7, dan regedit.exe starten op de aangegeven manier, op de vraag over Doorgaan (omdat Administrator-rechten vereist zijn) Doorgaan klikken, en dan via Bestand -> Importeren eerst het ene en op dezelfde manier daarna het tweede .reg bestand importeren.
3. PC herstarten en hopelijk is het probleem dan over.

Succes,

Tijs.

Ik zie een citaat van mijn posting, maar verder geen opmerkingen of resultaten?

Tijs.

nee Tijs, ik heb het nog niet voor elkaar. Ik werk nu op een andere computer en dat maakt het extra moeilijk, omdat ik dus op de computer waar het om gaat juist niet kan doorlinken. Ik blijf het even proberen en als het lukt hoor je het. Of heb je misschien
nog een andere oplossing?

Ik heb geen 'makkelijke' oplossing. Dit komt omdat er meerdere oorzaken zijn voor dit probleem en er per oorzaak een specifieke oplossing is. Enige 'eenvoudige' oplossing is een volledige herinstallatie van Windows, incl. een herinstallatie van Office.

Een (simpele) workaround heb ik wel: Rechtsklik in Outlook op de snelkoppeling/link die je gestuurd is, en kies voor Link kopiëren (of zoiets).
Die kun je dan plakken in de adres-regel van een geopende webbrowser.

Tijs.

nog niet

Ik heb geen 'makkelijke' oplossing. Dit komt omdat er meerdere oorzaken zijn voor dit probleem en er per oorzaak een specifieke oplossing is. Enige 'eenvoudige' oplossing is een volledige herinstallatie van Windows, incl. een herinstallatie van Office.

Een (simpele) workaround heb ik wel: Rechtsklik in Outlook op de snelkoppeling/link die je gestuurd is, en kies voor Link kopiëren (of zoiets).
Die kun je dan plakken in de adres-regel van een geopende webbrowser.

Tijs.

Sorry Tys, dat ik niet eerder heb gereageerd. Heb alles geprobeerd, maar niks helpt. Zit inderdaad waarschijnlijk niks
anders op dan opnieuw te installeren.
Bedankt voor je hulp in ieder geval.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan