Systeembeperkingen in OUTLOOK bij IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdenHaring

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Nadat ik IE7 had geinstalleerd, kreeg ik plots allerlei systeembeperkingen op handelingen als koppelingen naar internet volgen uit een mailbericht of een mailadres willen opslaan met die eerst zo handige koppeling. Hulpzoekend lees ik dat ik mijn WEBINSTELLINGEN moet HERSTELLEN, maar hoe dat in IE7 moet, weet niemand. Ik lees ook dat ik mogelijk een registersleutel kwijt ben. Maar tja, hoe dan verder?
Extra beveilingen zijn mooi maar ook een ramp. Ik heb IE7 al vervangen door Mozilla Firefox maar ook dat helpt niet meer. Tips?
Dank, dank, dank.
Peter den Haring

Je schrijft Outlook, maar je bedoelt Outlook Express? Dit programma wordt namelijk gelijk met Internet Explorer geinstalleerd. MS Outlook is één van de onderdelen van MS Office. Ga eerst in IE7 via Extra - te vinden uiterst rechtsboven in bovenrand van IE7, of als je dat handiger vindt, druk op Alt en de "klassieke" menubalkteksten verschijnen - naar Internetopties en dan naar het tabblad Geavanceerd. Klik op de knop: Geavanceerde instellingen herstellen. Probeer of Outlook Express weer reageert zoals jij wilt.

NB: o.a. is van belang, onder het kopje Webpagina's bekijken, dat geselecteerd staat: Browseruitbreidingen van derden inschakelen

Ik ben niet Heel Dom!

Ik werk met Outlook en ik weet helemaal het verschil. Geavanceerd verbeteren heb ik al gedaan. Dat zet echter alleen de dingen in werking die je in die kolom hebt aangevinkt, maar daar staat nergens oude webinstellingen herstellen. Browserinstellingen van derden staat ook aangevinkt.
Heb je een beter idee>
Dag.
Peter

Laatst bewerkt:
In IE7 heb ik het ook niet kunnen vinden, maar wat je zou kunnen doen is IE7 verwijderen.
Dan in IE6 de web instellingen herstellen via: >>Extra >> Internet-opties >> tabblad Programma’s.
En als alles goed werkt IE7 weer installeren.

Dit is ook een mogelijkheid,
http://www.nucia.nl/forum/showpost.php?p=211848&postcount=5

Laatst bewerkt:
Koppeling naar een emailadres blijft geblokkeerd

Ik heb IE7 eraf gegooid, IE6 weer terug gehaald. Nu werken wel weer de internetlinks maar niet die handige functie waarmee je een emailadres kunt toevoegen aan je OUTLOOK-contactpersonen door simpelweg OP die naam te gaan staan. Dan kreeg ik vroeger een bruinoranje balletje voor de betrokken naam te zien.
Iemand een tip?

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan