Systeembronnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freya

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Berichten
34
Hello
Probleeeeeeem.... halfweg een ontwerp in Photoshop of Corel-Draw
heeft mijn bakske nog juist zuurstof genoeg om afsluiten te bevelen, zonder uitleg !Achteraf kan ik zelfs dan geen programma's meer opendoen...Kortom, blijkbaar is mijn Peeceetje niet krachtig genoeg meer om zo'n zware ontwerpen te verwerken!
Ik heb nog Windows 98 - 384 MB Ram -28 GB -Amd ATHLON moederbord.

Voor wat betreft het prestatie vermogen, (Systeembronnen)dat is nooit veel soeps geweest! Meestal is dat maar zonder Internet iets van 52%.Als er al een paar programma's hebben gedraaid voordien, is het dan al gezakt naar 47%. Ligt daar de oorzaak misschien?
Heeft soms iemand een idee (om bij voorkeur zonder formatteren of een nieuwe PC tekopen )van een ander alternatief??

Thanks!!!!!!! Freya.
:eek:
 
Windows 98 gaat op een gulle manier met geheugen en systeembronnen om waardoor je steeds minder overhoudt.

Windows 2000 en Windows XP zijn wat dat betreft veel betere alternatieven. Het geheugenbeheer van deze twee Windowsversies is velen malen beter.

Een nieuwe PC is niet nodig lijkt mij zo, maar een upgrade naar een stabielere Windowsversie zal veel problemen oplossen. Helaas moet er dan wel geformatteerd worden, dus een goede backup is noodzakelijk.
 
WIN xp

Inderdaad, upgraden naar windows 2000 of xp doet al wonderen. bBen je echter een verstokt 98 gebruiker dan kun je de boel wat vlotter laten verlopen door bv ram booster te gebruiken, maar het beste is toch upgraden. Voor ram booster kan je terecht op www.download.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan