Systeemdatum plotseling fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

jussi

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Heb vandaag verschillende keren geprobeerd om via het internet bij mijn Rabobankrekening te komen maar ik krijg steed de melding dat de aanmeldprocedure niet zou kloppen. Ik zou de systeemdatum van mijn pc moeten controleren . (953) stond achter dat advies.
De datum die ik via het klokje rechtsonder in het beeldscherm kan oproepen is correct maar ik ben bang dat dat niet de "systeemdatum" is.
Ik heb dit probleem nog niet eerder gehad.
Vraag : waar kan ik die systeemdatum vinden en hoe zou ik die moeten corrigeren.
Is het ook mogelijk dat de fout bij de Rabobank ligt??

Bedankt alvast!

ik had vanmiddag, rond 17:15u geen probleem met de Rabobank.

weet je zeker dat de datum en tijd goed staan?

als het klokje onderin de taakbalk de juiste tijd en datum weergeeft, zou het goed moeten zijn.

Zojuist weer 2 x geprobeerd, geen succes. Ik krijg dit te zien:

!
Aanmeldverzoek niet correct aangeboden; controleer de systeemdatum van uw PC (953)

Zeer bedankt testje.

Het lukt nog steeds niet. De Rabobanksite waar ik met mijn telebankieren of internetbankieren (hoe heet het?) terecht kom is een andere dan in dat bericht staat. Maar ik krijg dus dezelfde foutmelding. Het is dus niet waar dat de systeemdatum op mijn computer niet klopt.

Het zoveelste geval dat je de raad krijgt het probleem bij je eigen computer te zoeken terwijl je het daar niet moet zoeken.

Bedankt nogmaals!

Het probleem is opgelost!!
Werd veroorzaakt door (ik probeer de juiste woorden te vinden....) instelling van de cookies. Ik had "tijdelijke cookies altijd blokkeren" aan staan voor o.a. de Rabobank.
De fout zat dus toch hier en niet bij de Rabobank.
Te vlug geweest met mijn woorden....

vreemde foutmelding,........ zo'n foutmelding brengt je op het verkeerde spoor.

maar fijn dat het is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan