systeemfout MSVcp110.dll ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevennevets1

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2013
Berichten
25
Ik heb de laatste versie van Windows10 ( een paar dagen geleden bijgewerkt) op mijn asus laptop. Ik werk met AVG free als antivirus. Laatst kreeg ik de melding dat ik gratis éénmalig van hun pc tuneup kon gebruikmaken. Dit gedaan en de voorgestelde herstelling laten uitvoeren. Nu werkt mijn AVG niet meer.ik krijg de melding: AVGUIEXE systeemfout MSVCP110.dll ontbreekt. Oplossen door opnieuw te installeren. Als ik avg probeer te verwijderen of repareren of opnieuw te installeren krijg ik dezelfde melding. Ik heb hun avg pc tuneup al verwijderd, maar avg protection verwijderen of repareren lukt niet. Hoe kun je dit oplossen?
 
hoi hoi Steven

Probeer maar even met deze app. ( 100% gratis is ! ) nu nog eens en opnieuw die AVG of rest van avg. opsporen en verwijderen ==>> KLIK HIER !

Mocht niet lukken dan zal je die hoe dan ook wel moeten op andere manieren verwijderen en later evt. opnieuw toch installeren ;(
 
Kijk hier, download en gebruik de juiste avg_remover versie (32-bit of x64-bit versie, bij twijfel of je Windows 64-bit of 32-bit is, eerst de 64-bit versie gebruiken en als die aangeeft dat je Windows er niet voor geschikt/bedoeld is, dan de 32-bit versie gebruiken).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden, ik ga het zo vlug mogelijk uitproberen. Die DLL heb ik al via dat programma hersteld maar kreeg dezelfde pop up dat het nog ontbrak.
Die popup blijft komen. AVG heb ik kunnen verijderen met de 64 bit versie maar herinstaleren lukt niet ik krijg dezelfde popup dat het programma niet kan worden gestart omdat die dll ontbreekt. Bij het verwijden zijn ook al de app-pictogrammen verdwenen. ik krijg een leeg bureaublad en dan de tegels van windows. Maar het gewoon bureaublad kan ik niet weergeven. Eigenaardig.