systeemgeluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

aladin

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2003
hoi,
ik heb hier een eigenaardig probleem!
ik hoor geen enkel systeem geluidje meer.Dus als ik opstart of afsluit,of een printer aanzet enzo..., hoor ik niks van geluid meer.Nochthans staat in mijn configuratiescherm - geluid wel alles dat nodig is aangevinkt én kan ik het geluidsvoorbeeld wél horen.Als ik dan toepassen klik en iets doe dat ik een geluidje zou moeten krijgen, komt er niks.
Ik dacht eerst aan een virus, maar na een laatste update van norton en een volledige scan kwam er niks uit de bus.
Wel heb ik een week geleden een schijfopruiming en een opruiming van mijn oude herstelpunten gedaan.
Nu denk ik dat er iets weg is dat niet mocht!!???
Hoe kan ik dit zonder formateren weer goed krijgen???
Wie weet raad of kent dit probleem??.
Dank bij voorbaat, Aladin.

xp

Sorry, vergeten vermelden dat ik werk met windows XP pro sp1,
Aladin

Heb je de laatste drivers van je geluidskaart? Hoor je helemaal geen Windows geluiden? Ook niet bij mail ofzo?

Heb je al een systeem herstel geprobeerd , pak een datum waarvan je nog weet dat alles werkte.

groetjes speedtouch

aan de geluidskaart ligt het niet hoor want ik kan alle andere geluiden zoals muziek, film spelletjes wel horen.Ja, de meest recente driver staat erop.
Systeem herstel heb ik ook al gedaan.Naar een punt dat alles oké was, maar ook dit lukt niet.
Kan ik via de xp cd een herstel doen????Zoals bij office, dat hij alleen de ontbrekende stukken installeerd?
aladin

Start, uitvoeren, typ: "sfc /scannow". Dit kan lang duren.
Zorg ervoor dat je de originele Windows XP CD in het CD-rom station hebt zitten.

en verder kan je dacht ik met de XP CD nog kiezen voor een herstel.

Bedankt XP_PC!Zal het zeker eens proberen en laten weten of dit lukt.
Bedankt, Aladin

raar, als ik "sfc/scannow" bij uitvoeren intik, blijft hij om de cd vragen, ook al zit die wel degelijk in het cd-rom station.
aladin.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan